www.rozclinic.com ورود به سایت رسمی کلینیک پوست و مو رز

خوش آمدید

وبلاگ متصل به وب سایت رسمی کلینیک پوست و مو رز

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    لیزر موهای زائد صورت و هزینه آن

    >> لیزر موهای زائد صورت

    پوست صورت یکی از حساس ترین بخش های بدن است و استفاده منظم ار روش های رفع موهای زائد باعث آسیب به پوست صورت می شود و این مسئله دغدغه بزرگی برای خانم ها و آقایان به شمار می آید.   لیزر موهای زائد صورت   روشی وجود دارد که می تواند به طور موثر، بی خطر و دائم موهای زائد صورت را کاهش بدهد و هیچ آسیبی هم به پوست حساس صورت وارد نکند. لیزرموهای زائد با نشانه گرفتن ریشه موهای تیره، آنها را به طور کامل تخریب می کند. جاسات لیزر در عرض چند دقیقه به اتمام می رسند و شما یک قدم به پوستی صاف، نرم و زیبا که همیشه آرزوی آن را داشته اید نزدیک شده اید.

    >> لیزر موهای زائد صورت برای خانم ها

    رشد موهای زائد در بالای لب ها، چانه، گردن و دو طرف صورت برای بسیاری از خانم ها نگران کننده است و حتی باعث می شود که نتوانند به فعالیت های عادی خود ادامه بدهند.   لیزر موهای زائد صورت   لیزر موهای زائد میتواند استرس خانم ها را در مورد موهای زائد صورت کاهش بدهد و باعث افزایش اعتماد به نفس آنها هم بشود. خانم ها با لیزر موهای زائد دیگر نیازی به بند و یا وکس موهای زائد صورتشان ندارند.

    >> لیزر موهای زائد صورت برای آقایان

    این قفقط خانم ها نیستند که می توانند از لیزر برای رفع موهای زاد صورت خود استفاده کنند، بلکه مردها هم می توانند بجای اصلاح ریش و سبیل خود از لیزر استفاده کنند. مردها می توانند از لیزر برای رفع موهای زائد در بخش های زیر استفاده کنند:

    1. گردن و ریش
    2. پشت گردن

    >> انواع لیزر موهای زائد صورت

    1- لیزر کامل صورت

    لیزر کامل صورت شامل همه ی بخش های صورت می شود مثل: قسمت بالایی لب ها، چانه، گونه ها، بینی، خط ریش یا موی جلوی گوشها، پیشانی، فک، بالای ابروها و بین ابروها زمان لازم برای لیزر کامل صورت: 5 تا 10 دقیقه فاصله بین جلسات: هر 4 الی 6 هفته

    2- لیزر نواحی کوچک صورت

    لیزر نواحی کوچک صورت شامل یک یا چند تا از بخش های صورت می شود که بیمار قصد لیزر آن را دارد. زمان لازم برای لیزر نواحی کوچک صورت: 5 الی 10 قدیقه فاصله بین جلسات: هر 4 الی 6 هفته

    3- لیزر صورت و گردن

    لیزر صورت و گردن شامل لیزر کامل صورت، جلو و پشت گردن می شود. زمان لازم برای لیزر صورت و گردن: 5 الی 15 دقیقه فاصله بین جلسات: هر 4 الی 6 هفته

    >> عوارض اثرات جانبی لیزر موهای زائد صورت

    1- قرمز شدن پوست صورت و درد

    درد خفیف و قرمر شدن پوست صورت یک عارضه طبیعی محسوب می شود. در بعضی از افراد در کنار قرمزی، تورم هم بوجود می آید.

    2- ایجاد پوسته

    10 درصد از بیماران در هنگام استفاده از لیزر الکساندریت با عارضه ایجاد پوسته بر سطح پوست خود مواجه می شوند. ایجاد پوسته در صورت باعث هیچگونه مشکل خاصی نمی شود؛ فقط یک سری مراقبت ها لازم است که بیمار باید انجام بدهد تا این پوسته ها عفونی نشوند و یا تبدیل به اسکار نشوند.

    3- آسیب به چشم

    در صورتیکه که در هنگام لیزر از عینک های مخصوص لیزر استفاده نشود، نور لیزر به چشم ها آسیب می رساند؛ مخصوصا وقتی که برای لیزر موهای زائد صورتتان از عینک مخصوصی استفاده نکرده باشید.

    4- تغییر رنگدانه های پوست

    بعد از لیزر رنگدانه های پوست صورت ممکن است با تغییراتی مواجه بشوند. مثلا بخش هایی از پوست که تیره تر است ممکن است، به طور موقت روشن تر می شود. در بیمارانی که با این عارضه مواجه می شوند، معمولا بعد از چند مدت پوست به رنگ طبیعی خود بر می گردد.

    5- سوختگی و تاول در صورت

    ایجاد تاول در روی صورت و سوخنگی پوست عارضه بسیار نادری است که در اثر تماس شدید و بیش از حد دسنگاه لیزر با پوست صورت بوجود می آید. قبل از لیز موهای زائد صورتتان از کمپرس سرد استفاده کنید تا با عارضه ای مثل سوختگی مواجه نشوید. تجربه و مهارت بالای متخصص یا تکنیسین هم در جلوگیری از سوختن و ایجاد تاول در روی صورت، نقش بسیار مهمی دارد.

    >> نتایج بعد از لیزر موهای زائد صورت

    بلافاصله بعد از لیزر موهای زائد، صورت شما کاملا قرمز می شود و طوری بنظر می رسید که انگار در آفتاب سوخته اید. استفاده از کرم آلوئه ورا بر روی پوست صورت که از قبل در داخل یخچال نگه داری شده است، می تواند قرمزی پوست را تا حد زیادی کاهش بدهد و بلافاصله بعد از اتمام لیزر موهای زائد باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا با عارضه تغییر رنگدانه های پوست صورت مواجه نشوید. ممکن است چند تا برآمدگی به رنگ های سفید یا قرمز در روی پوستتان ایجاد بشود که نباید به آنها دست بزنید و بعد از چند ساعت خود به خود از بین می روند. استفاده از آنتی هیستامین هم به پوست کمک می کند تا سریع تر به حالت نرمال خود بارگردد.

    >> قبل از لیزر موهای زائد صورت چه کارهایی را باید انجام بدهیم؟

    1. 2 الی 3 روز قبل از اینکه در کلینیک برای لیزر موهای زائد خود حضور یابید، موهای صورتتان را شیو کنید تا لیزر تاثیر بهتری در رفع مهای زائدتان داشته باشد.
    2. قبل از لیزر موهای زائد، بر روی صوتتان هیچگونه خراش یا جراحتی ایجاد نکنید
    3. در معرض نور آفتاب قرار نگیرید
    4. چند روز قبل از لیزر موهای زائد صورتتان از انواع کرم ها و محصولات استفاده نکنید چون ممکن است باعث افزایش حساسیت پوست شما در برابر نور لیزر بشوند.

    >> محدودیت های لیزر موهای زائد صورت

    1. نتایج لیزر موهای زائد صورت دائمی نیست. نتایج لیزر در صورت می تواند فقط تا چند هفته تا چند ماه ماندگاری داشته باشد و برای اینکه بیمار بتواند به طور دائم از شر موهای زائد صورت خود راحت شود، باید در همه ی جلسات لیزر موهای زائد صورت شرکت کند.
    2. لیزر موهای زائد صورت به بیمار این ضمانت را نمیدهد که موهای زائد را در همه ی بخش های صورت از بین ببرد.

    >> هزینه لیزر موهای زائد صورت

    هزینه لیزر موهای زائد صورت بستگی به بخش/ بخش هایی از صورت دارید که قصد لیزر آنها را دارید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  
     

    جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

    https://rozclinic.com
    امیر علوی
    دوشنبه 28 آبان 1397 - 5:16
    بازدید : 370

    آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود ؟

    >> آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود ؟

    هر روشی که برای رفع موهای زائدتان استفاده می کنید، با عوارض خاصی همراه است. در بین روش های مختلفی که برای رفع موهای زائد وجود دارد، لیزر طرفدار بیشتری دارد و نتایج آن توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.   آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود     لیزر موهای زائد نه خطر سوختن پوست را دارد، نه به استراحت نیاز دارد و حتی باعث نرم تر شدن پوست شما نسبت به قبل می شود. استفاده از دستگاه لیزر توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده است و درصد مشکلات و عوارضی که تاکنون برای بیماران به دنبال داشته است، زیر 1 درصد است؛ بخاطر همین، لیزر یکی از ایمن ترین و بی خطرترین روش های رفع موهای زائد بدن است. یکی از مسائل و چالش هایی که در مورد لیزر موهای زائد وجود دارد این است که آیا لیزر موهای باعث نارایی می شود؟ شاید این مسئله دغدغه شما هم باشد.

     

     

    >> ایا لیزر باعث نازایی زنها و مردها می شود؟

    از آنجایی که زنهای باردار یا شیرده برای استفاده از لیزر محدودیت دارند و بهتر است برای سلامت جنین خود چد ماه قبل از بارداری، در طول بارداری و شیردهی به نوزاد خود از لیزر استفاده نکنند، تاثیر لیزر بر نازایی هم تبدیل به دغدغه بزرگی برای مردها و زنها شده است. خوشبختانه طبق تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است، لیزر باعث نارایی نمی شود. پرتوهای نور لیزر فقط روی فولیکول های مو تاثیر می گذارند و با ایجاد حرارت فولیکول ها را تخریب می کنند؛ پرتوهای نور لیزر رنگدانه های پوست را مورد هدف خود قرار می دهند و به ارگان های جنسی نمی توانند برسند. حتی اگر بتوانند به اندام های جنسی برسند، بخاطر ماهیت پرتوهای لیزر، هیچ آسیبی به تخمدان ها نمی رسد. در مردها هم لیزر موهای زائد تاثیری بر روی اسپرم ها و و اندام های جنسی نمی گذارد. لیزر موهای زائد هیچ تاثیری بر روی نازایی زن ها و مردها نمی گذارند.

    >> آیا لیزر موهای زائد تخمدان ها را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث نازایی می شود؟

    نفوذ پرتوهای لیزر به سیستم داخلی بدن و اندام های جنسی واقعیت ندارد و متخصص های بسیاری بر این باورند که چنین چیزی امکان پذیر نیست. درست است که لیز می تواند اثرات جانبی خاصی را به دنبال داشته باشد ولی عوارضی مثل ایجاد اسکار، تورم و تغییر رنگ پست بسیار خفیف هستند و نازایی جزو اثرات جانبی لیزر موهای زائد نیست.

    >> آیا لیزر موهای زائد بیکینی خطرناک است؟

    فرآیند لیزر موهای زائد بیکینی هم مثل لیزر بخش های دیگر بدن است که در آن لیزر به فولیکول موهای زائد بیکینی، آسیب زیادی را وارد می کند و از رشد موهای زائد جلوگیری می کند. بعد از لیزر موهای زائد بیکینی، بیمار شاهد اثرات جانبی مثل قرمر شدن پوست است؛ لیزر موهای زائد بیکینی هیچ تاثیری بر روی نازایی بیمار نمی گذارد.

    >> چگونه می توانیم ریسک های مربوط به لیزر موهای زائد را کاهش بدهیم؟

    1- شما میتوانید برای لیزر موهای زائد خود به نزد متخصص در کلینیک مراجعه کنید زیرا کلینیک ها برای انجام لیزر موهای زائد دارای مجوز هستند. بر اساس تحقیقاتی که در سال های 2008 تا 2013 انجام شده است، 86 درصد از افراد در مراکز نامعتبری مثل آرایشگاه ها اقدام به لیزر موهای زائد خود می کنند که در نتیجه ریسک عوارض ناشی از لیزر هم بالاتر می رود. 2- اطمینان حاصل کنید که کلینیک اتخابی شما بهترین نوع از دستگاه لیزر را دارد. شما باید در مورد تنظیمات دستگاه لیزر هم مطمدن بشوید. دستگاه لیزر باید متناسب با رنگ پوست و موی شما تنظیم شده باشد. اگر پوست تیره ای دارید، لیزر موهایر زائد می تواند برای شما ریسک های بیشتری را به دنبال داشته بابشد؛ البته دستگاه های لیزری هم وجود دارند که وقتی ملانین ها را  مورد هدف خود قرار می دهند، عملکرد دقیق تری دارند و بنابراین باعث سوختگی یا تغییر رنگ پوست هم نمی شوند. اگر کلینیک انتخابی شما از یک دستگاه لیزر برای انواع مختلف پوست استفاده می کند، نتیجه خوبی از لیزر نمی توانید بگیرید. 3- پوست هر فردی با سایر افراد متفاوت است. حتی اگر متخصص از تجربه و مهارت بالایی برخودار باشد، باز هم احتمال ایجاد عوارض و اثرات جانبی هست. بهترین راه برای اینکه از بیخطر بودن نور لیزر برای پوستتان مطمئن بشوید این است که از قبل در بخش کوچکی از پوستتان تستی را انجام بدهید تا ببینید که بدن شما چه واکنشی نسبت به نور و حرارت لیزر از خودش نشان می دهد.

    >> چه عواملی باعث نازایی در زنها و مردها می شود؟

    1. 10 درصد از نازایی زنها بخاطر مشکلات رحمی مانند فیبروم رحم و پلیپ است.
    2. سیگار کشیدن خانم ها و آقایان باعث نازایی می شود؛ سیگار بر روی تعداد اسپرم ها هم تاثیر می گذارد.
    3. مصرف الکل در خانم ها و آقایان هم تاثیر زیادی در ناباروری دارد. اگر قصد بارداری دارید هم نباید از الکل استفاده کنید. مصرف الکل باعث نقص در جنین می شود؛ پس بهتر است در دوران بارداری هم از مصرف الکل خودداری کنید. در مردها هم مصرف الکل در کاهش تعداد اسپرم ها تاثیر منفی می گذارد.
    4. مصرف داروهای خاص در خانم ها و آقایان هم یکی از فکتورهای مهم است.
    5. رژیم غذایی و ورزش بر قدرت باروری خانم ها و آقایان تاثیر می گذارد. خانم هایی که اضافه وزن یا کمبود وزن دارند، در باردار شدن دچار مشکل می شوند.
    6. سن خانم ها و آقایان هم تاثیر زیادی در نازایی می گذارد. قدرت باروری زنها با افزایش سن کاهش پیدا می کند و مردهای بالای 40 ساله هم قدرت باروری کمتری در مقایسه مردهای جوان تر دارند.
    7. بهتر است مردها کمتر از سونا و یا حمام بخار استفاده مکنند زیرا گرمای بالا بر تولید اسپرم تاثیر می گذارد.
    8. بیماری هایی مثل سرطان و مصرف داروهای شیمی درمانی هم در قدرت باوردی مردها و زنها تاثیر می گذارد.
    نکات آخر : اگر هنوز هم در مورد تاثیر لیزر موهای زائد بر روی نازایی نگران هستید، این استرس را باید از خودتان دور کنید. خانم هایی که قصد بارداری دارند هم نباید به این مسائل فکر کنند. تاثیر لیزر بر روی نازایی فقط یه شایعه است و لیزر روشی ایمن و بی خطر محسوب می شود. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد زیر بغل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.   
     
     

    جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

    https://rozclinic.com
    امیر علوی
    دوشنبه 28 آبان 1397 - 5:16
    بازدید : 419

    قبل از لیزر موهای زائد به چه مواردی توجه کنیم ؟

    >> نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد

    اگر تعطیلات نزدیک است و یا قرار است موقعیت خاصی برایتان پیش بیاید، شاید اولین فکری که به ذهنتان می آید این باشد که راهی پیدا کنید تا هر چه سریع تر از شر موهای زائد بدنتان خلاص شوید زیرا موهای زائد نمی گذارند که شما بدن صاف و زیبای خود را به نمایش بگذارید.   قبل از لیزر موهای زائد     معمولا در چنین شرایطی، لیزر موهای زائد بهترین گزینه برای حذف دائمی موهای زائد است و تاثیرات بهتری نسبت به وکس و یا شیو دارد. قبل از اینکه گوشی خودتان را بگیرید و به دنبال نزدیک ترین کلینیک برای لیزر موهای زائدتان باشید، چند نکته وجود دارد که باید بدانید.

    1- بهترین کلینیک را انتخاب کنید

    انتخاب کلینیک یکی از فاکتورهای مهم در لیزر موهای زائد است. به دنبال کلینیکی باشید که متخصص های با تجربه ای دارد و از آخرین تکنولوژی روز برای لیزر موهای زائد استفاده می کند تا بیمار تجربه خوبی از لیزر داشته باشد و شاهد عوارض جانبی خاصی هم نباشد؛   قبل از لیزر موهای زائد   به سلامت پوست و بدنتان اهمیت بدهید و بهترین کلینیک را برای انجام موهای زائدتان انتخاب کنید. کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصانی مجرب و دارا بودن آخرین تکنولوژی روز، بهترین کلینیک در تهران است. البته کلینیکی که انتخاب می کنید باید قبل از لیزر موهای زائدتان، جلسه مشاوره ای را برای شما ترتیب بدهد. اگر متوجه شدید که کلینیکی که اتتخاب کرده اید، هیچ جلسه مشاوره ای را برای شما ترتیب نداده است، بهتر است آن کلینیک را برای لیزر موهای زائدتان انتخاب نکنید. در جلسه مشاوره، متخصص در مورد سوابق پزشکی مخصوصا در مورد داروهایی که بیمار در حال حاضر استفاده می کند (داروهایی که بر روی نتایج لیزر موهای زائد تاثیر می گذارند و حتی احتمال ایجاد اثرات جانبی را هم افزایش میدهند)، در مورد هدف های شما از لیزر موهای زائد و اینکه آیا کاندید خوبی برای لیزر موهای زائد هستید یا خیر (مخصوصا از نظرنوع و رنگ پوست) سوالاتی را از بیمار می پرسد. در جلسه مشاوره شما می توانید هر سوالی که برایتان پیش آمده است را از متخصص یپرسید.

    2- تست قبل از لیزر موهای زائد را انجام بدهید

    در جلسه مشاوره و قبل از لیزر موهای زائد، از بیمار تستی گرفته می شود مشخص بشود که آیا پوست بیمار حساسیت خاصی به لیزر دارد یا خیر و نتیجه این تست در نحوه انجام لیزر و اقداماتی که باید برای پوست شما در حین لیزر انجام بشود هم تاثیر زیادی می گذارد.

    3- برای لیزر موهای زائد وقت مناسبی را تعیین کنید

    هنگامی که می خواهید اقدام به لیزر موهای زائدتان کنید، باید یک سری نکات را هم در نظر بگیرید. لیزر موهای زائد در بعضی از بخشهای بدن به مدت زمان طولانی تری احتیاج دارد؛ مثلا لیزر موهای زائد پاها نسبت به لیزر موهای زائد زیر بغل به زمان کوتاه تری نیاز دارد. خانم ها هم نباید در دوران قاعدگی خود برای لیزر موهای زائدشان برنامه ریزی کنند زیرا در آن شرایط حساس تر از حالت عادی هستند و درد بیشتری را احساس می کنند. نوشیدنی هایی کافئین دار مثل قهوه هم می تواند میزان حساسیت و درد بیمار را در حین لیزر افزایش بدهد؛ بنابراین سعی کنید صبح ها برای لیزر موهای زائد برنامه ریزی نکنید.

    4- از محصولات مراقبت پوست استفاده نکنید

    در هنگام لیزر موهای زائد پوست شما باید باید عاری از هرگونه مواد آرایشی، لوسیون و کرم باشد زیرا در صورت استفاده از این محصولات، لیزر نمیتواند تاثیر خوبی بر رفع موهای زائد بگذارد. یکی از چیزهایی که به هیچ وجه نباید از آن استفاده کنید، محصولات برنزه کننده پوست است؛ البته در معرض نور آفتاب هم نباید قرار بگیرید. 4 هفته قبل از لیزر موهای زائد نباید از این محصولات استفاده کنید. لیزر موهای زائد بر روی پوست برنزه؛ اثرات جانبی ناشی از لیزر را هم افزایش می دهد که شامل روشن شدن و سوختن پوست و ایجاد تاول است. استفاده از محصولات مراقبتی پوست بر روی نتایج نهایی لیزر هم تاثیر منفی می گذارند.

    5- بخش مورد نظر را شیو کنید

    شاید برایتان کمی عجبیب به نظر برسد ولی قبل از لیزر موهای زائد باید موهایتان را شیو کنید. بهتر است 1 الی 2 روز قبل از لیزر، موهای زائدتان را شیو کنید. لطفا توجه کنید که در روزی که قرار است لیزر اجام بدهید، نباید موهای زائدتان را شیو کنید زیرا اینکار فقط پوست شما را حساس تر می کند. اصلاح موهای زائد بخش مهمی از فرآیند لیزر محسوب می شود زیرا باعث می شود تا موهای زائد به مرحله رشد خودشان برسند و در نتیجه دستگاه لیزر هم این موها را به آسانی مورد هدف خود قرار می دهد. علاوه بر این، شما نباید از وکس، موچین و لایه بردارهای شیمیایی استفاده کنید. وکس، موها را از ریشه خارج می کند؛ در حالیکه لیزر موهای زائد فولیکول های مو را مورد هدف خود قرار میدهد و به آنها آسیب می رساند. به عبارت دیگر در هنگام  لیزر، باید مویی در سطح پوست وجود داشته باشد که لیزر به فولیکول آن آسیب برساند ولی وکس مانع از این عملکرد لیزر می شود.

    6- چند هفته قبل از لیزر موهای زائد به طور مرتب از کرم ضد آفتاب استفاده کنید

    کرم ضد آفتاب شما حداقل باید اس پی اف 30 را داشته باشد تا بتواند از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت کند. همانطور که می دانید لیزر موهای زائد بر روی پوست های آفتاب سوخته یا برنزه هیچ تاثیری ندارد. بعد از لیزر موهای زائد هم پوست شما حساس تر می شود و به محافظت بیشتری نیاز دارد پس بعد از لیزر هم همچنان از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

    7- خودتان را برای کمی درد در حین لیزر موهای زائد آماده کنید

    اگرچه در بسیاری از تبلیغات گفته می شود که لیزر موهای زائد هیچ دردی ندارد ولی بعضی از بیماران در هنگام لیزر، درد زیادی را تجربه کرده اند. در حین لیزر موهای زائد ممکن است دردتان خفیف تا شدید باشد. بیشتر بیمارانی که درد زیادی را در حین لیزر موهای زائد تجربه می کنند، دارای پوست تیره و موهای زبری هستند. نکته آخر: لیزر موهای زائد برای همه افراد معجزه نمی کند و شما باید توقعات درستی از لیزر داشته باشید؛ حتما در مورد تمام جوانب لیزر با متخصص خود صحبت کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.
     

    جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

    https://rozclinic.com 
    امیر علوی
    دوشنبه 28 آبان 1397 - 5:15
    بازدید : 367

    لیزر موهای زائد زیر بغل و فواید و اثرات جانبی آن

    >> لیزر موهای زائد زیر بغل

    یکی از موقعیت هایی که اکثر ما (مخصوصا خانم ها) با آن مواجه می شویم، این است که لباس مورد علاقه مان را می پوشیم و بعدا می فهمیم که موهای زیر بغلمان را امروز اصلاح نکرده ایم؛ تازه اگر هم خیلی دیر متوجه این قضیه بشویم، مجبور هستیم بازوهایمان را روی زیر بغلمان نگه داریم تا کسی متوجه نشود.   لیزر موهای زائد زیر بغل   با لیزر موهای زائد دیگر نیازی به شیو روزانه موهای زائد خودتان ندارید و می توانید با خیال راحت هر لباسی را که دوست دارید را بپوشید. شیو موهای زائد باعث تیره شدن زیر بغل،  ایجاد کیست، افزایش موهای زیر پوستی و حتی احتمال خونریزی از سطح پوست هم وجود دارد. لیزر موهای زائد، موها را از ریشه تخریب میکند و باعث ریختن موهای زائد می شود. با لیزر موهای زائد، منافذ پوست هم بسته می شوند و در نهایت پوستی نرم و لطیف باقی می ماند.

     

    لیزر موهای زائد زیر بغل

     

    >> تاثیر لیزر بر کاهش و توقف رشد موهای زائد

    ابتدا دستگاه لیزر روی طول موج مخصوصی تنظیم می شود. دستگاه لیزر با ضربه های مکرر خود بر روی پوست زیر بغل، رندگدانه های سیاه مو را نشانه می گیرد ولی بر روی خود پوست تاثیری نمی گذارد. نور لیزر به ریشه موهای زائد می رسد و با آسیب به فولیکول ها از رشد موهای زائد در آینده جلوگیری می کند. میزان تاثیر لیزر موهای زائد به رنگ و میزان ضخامت موهای زائد و همچنین به رنگ پوست بیمار هم بستگی دارد؛ تقریبا موهای زائد زیر بغل در همه ی افراد سیاه و ضخیم هستند و براحتی می توان با لیزر از رشد سریع آنها جلوگیری کرد.

    >> فواید لیزر موهای زائد زیر بغل

    راه های زیادی برای از بین بردن موهای زیر بغل وجود دارد؛ مثل وکس، شیو و الکترولیز. هیچکدام از این روش ها نمی توانند جای لیزر موهای زائد را بگیرند. برای زنها، حذف موهای زائد زیر بغل، شانه و بازوها میتواند باعث افزایش اعتماد به نفس آنها هم بشود. وقتی نیازی به شیو روزانه موهای زیر بغلتان نداشته باشید، سریع تر از حمام خارج می شوید و به سایر کارهایتان می رسید. حق انتخاب بیشتری در لباس پوشیدن دارید و می توانید با خیال راحت لباس های زیبایتان را به تن کنید. سایر مزایای لیزر موهای زائد عبارت است از :

    1. از بین بردن موهای زائد به صورت دائمی
    2. بدون سوختگی، سوزش و خونریزی
    3. بدون ایجاد حفره و گودی در سطح پوست زیر بغل
    4. بدون جراحی و بخیه
    5. احساس راحتی در حین انجام فرآیند

    >> آیا نتایج لیزر موهای زائد دائمی است؟

    معمولا لیزر موهای زائد زیر بغل در 6 الی 8 جلسه انجام می شود و تعداد دقیق جلسات در هر فردی متفاوت است. اگر بیمار دوره کامل جلسات لیزر خود را بگذارند، نتیجه خوبی از لیزر موهای زائد زیر بغل خود خواهد گرفت.

    >> آیا لیزر موهای زائد زیر بغل بر میزان تعریق هم تاثیر می گذارد؟

    بسیاری از افراد با هدف کاهش میزان تعریق و رفع بوی بد عرق، اقدام به لیزر موهای زائد خود می کنند. در طول لیزر موهای زائد زیر بغل، ساقه موها به طور کامل تخریب می شود و با آسیب فولیکول ها هم هیچ باکتری نمی تواند در ریشه  موها مستقر بشود. دئودورانت ها و سایر محصولات ضد تعریق می توانند میزان تعریق و بوی بد عرق را به طور موقت از بین ببرند ولی لیزر موهای زائد فقط می تواند مکانی که باعث رشد باکنری ها و ترشح غذه های عرق می شود را تخریب کند. میزان تعریق با از بین بردن فولیکول های مو و یا با آسیب به غده های عرق کاهش نمی یابد پس نمی توان به طور قطعی گفت که لیزر می تواند میزان تعریق را کاهش بدهد یا خیر؛ بعضی از بیماران بعد از لیزر شاهد افزایش/ کاهش میزان تعریق در زیر بغل خود هستند و دسته ای دیگر هم هیچ تغییری را احساس نکرده اند. برای کاهش میزان تعریق زیر بغل می توانید بوتاکس تزریق کنید.

    >> آیا لیزر موهای زائد زیر بغل در رفع سیاهی زیر بغل هم واقعا تاثیر دارد؟

    روش اصلاح موهای زائد تاثیر بسزایی در تغییر رنگ زیر بغل و سیاه شدن پوست آن دارد. سیاهی زیر بغل بیشتر در اثر شیو با ژیلت بوجود می آید و به محض اینکه فرد روش اصلاح موهای زائد خود را تغییر بدهد، می تواند شاهد تعییرات محسوسی در این ناحیه باشد. بعد از لیزر موهای زائد، ممکن است شاهد تغییر رنگ پوستتان در زیر بغل باشید؛ در بیشتر بیمارانی که زیر بغل تیره ای دارند، لیزر موهای زائد باعث سفید تر شدن این ناحیه می شود.

    >> جلسات لیزر موهای زائد و آمادگی بیمار

    چند روز قبل از جلسه لیزر موهای زائد، بیمار باید موهای زیر بغل خود را شیو کند. جلسات لیزر موهای زائد نهایت تا 15 دقیقه طول می کشند. قبل از شروع لیزر باید چشم هایتان را با عینک مخصوص لیزر بپوشانید. در صورتی که آستانه تحملتان خیلی کم است، می توانید از متخصص بخواهید که برای شما از کرم بی حسی استفاده کند. به محض شروع لیزر، در زیر بغلتان کمی احساس سوزش می کنید و شاید هم احساس سوختگی و ایجاد یک خراش کوچک را داشته باشید ولی نباید نگران باشید زیرا دستگاه لیزر هیچ آسیبی به پوست شما نمی رساند.

    >> اثرات جانبی لیزر موهای زائد زیر بغل

    بعد از لیزر موهای زائد شاهد کمی تورم و قرمزی در زیر بغلتان هستید که این اثرات جانبی کاملا موقت هستند و مانع از انجام فعایت های روزمره شما هم نمی شوند. عوارض نادری که ممکن است بعد از لیزر موهای زائد زیر بغل اتفاق بیفتند شامل تاول، تورم شدید، تغییر رنگ پوست و ایجاد اسکار است. یکی از اثرات جانبی که بعضی از بیماران بعد از لیزر احساس می کنند، ایجاد خراش در سطح پوست است. دستگاه لیزر موهای زائد با نور و گرمایی که تولید می کند، ممکن است باعث خراش پوست بعد از اتمام لیزر هم بشود. خراش پوست میتواند شامل قرمز شدن خفیف پوست زیر بغل در طی چند ساعت بشود یا اینکه باعث ایجاد پوسته در زیر بغل بشود. این عوارض طبیعی هستند و باید کمی صبور باشید تا بعد از چند روز خودشان خود به خود برطرف بشوند. برای اینکه از خراش پوست زیر بغلتان بعد از لیزر موهای زائد جلوگیری کنید، می توانید زیر بغلتان را همیشه تمیز و خشک نگه دارید و از صابون ها و دئودورانت ها هم استفاده نکنید. اگر احساس میکنید که در پوستتان کمی خراش ایجاد شده است و یا ملتهب به نطر می رسد، نباید موهای زیر بغلتان را در این شرایط شیو کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد زیر بغل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید. 
     

    جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

    https://rozclinic.com
    امیر علوی
    دوشنبه 28 آبان 1397 - 5:15
    بازدید : 329

    لیپوماتیک ران و بررسی مزایای آن

    >> لیپوماتیک ران و پا

    لیپوماتیک، فرآیندی است که برای از بین بردن چربی های موضعی در زیر پوست پاها و مخصوصا برای کاهش چربی های موضعی در رانها استفاده می شود و نتایج فوق العاده ای را برای بیمار به دنبال دارد.   لیپوماتیک ران   لیپوماتیک با استفاده از امواج فرا صوت (اولترا سوند) و سیستم مخصوص خود از تکنیک های خاصی برای خارج کردن چربی های ران و پاها استفاده می کند. دقت بالای دستگاه لیپوماتیک همراه با برش 4 میلی متری آن می تواند فرم پاها و ران را به راحتی اصلاح کند. لیپوماتیک ران و پاها، تحت بی حسی موضعی و تزریق آرام بخش انجام می شود. برای اینکه پوست بعد از لیپوماتیک بتواند جمع بشود و سریع تر به حالت اولیه خود باز گردد، بیمار باید به مدت 2 هفته از گن استفاده کند. لیپوماتیک ران و پا، دوره ریکاوری کوتاهی دارد و بیمار بعد از 48 الی 72 ساعت استراحت می تواند به فعالیت های روتین خود بپردازد.

     

    لیپوماتیک ران

     

    >> آشنایی با سیستم لیپوماتیک

    لیپوماتیک همان لیپوساکشن ارتقا یافته است که عوارض کمتری را برای بیمار به دنبال دارد. سیستم لیپوماتیک برای تسهیل روند جراحی طراحی شده است و به جراح امکان خروج چربی هایی را از بدن بیمار می دهد که به سختی می توان آنها را از بدن خارج کرد. سیستم لیپوماتیک مثل یک موتور بادی عمل می کند و با هوای فشرده فعال می شود و به کانولا توانایی انجام حرکات سه گانه را می دهد. حرکات سه گانه لوله کانولا شامل حرکات زیگ زایگی، چرخش و لرزش است. این حرکات سه گانه، مسیر مارپیچ مانندی را ایجاد می کنند که هم چربی ها در این مسیر به راحتی تجزیه می شوند و هم امولسیون حاوی سلول های چربی به بیرون کشیده می شود. سیستم لیپوماتیک، جزو تکنیک های پیشرفته لیپواسکالپچر محسوب می شود.

    >> لیپوماتیک ران

    لیپوماتیک، گزینه ای است که افراد وقتی به سراغ آن می روند که با تغذیه مناسب و ورزش های منظم، نمی توانند چربی های اضافه ران خود را آب کنند. بیمار بعد از لیپوماتیک هم باید سبک زندگی سالمی داشته باشد تا بتواند نتیجه خوبی از لیپوماتیک ران بگیرد. برای لیپوماتیک، ران را به 3 قسمت تقسیم می کنیم:

    1- قسمت داخلی ران

    هدف بسیاری از زنها از انجام لیپوماتیک ران این است که قسمت داخلی ران هایشان باریک تر به نظر بیاید و در هنگام راه رفتن، ران ها با یکدیگر برخورد نکنند. لیپوماتیک می تواند بخش داخلی ران و پاها را طوری تغییر کند که با نیازهای بیمار هم هماهنگ باشد.

    2- قسمت خارجی ران

    قسمت خارجی ران هم می تواند به قدری انباشته از سلول های چربی بشود که پاها کوتاه تر به نظر برسند و از میزان جذابیت بدن فرد هم بکاهند.

    3- قسمت جلوی ران

    وقتی قسمت جلوی ران برآمده باشد، باعث می شود که پایین تنه فرد بسیار چاق به نظر برسد. وقتی در قسمت داخلی/خارجی ران لیپوماتیک انجام می شود، بهتر است همزمان با آن در قسمت جلوی ران هم لیپوماتیک انجام بشود تا پاهای بیمار به تعادل خوبی برسند و با هم تناسب داشته باشند.

    >> لیپوماتیک ساق پاها

    در گذشته زنهایی که ساق پای چاق و توپری داشتند، سعی می کردند با لباس آن را بپوشانند ولی امروزه برای کاهش سلول های چربی در قسمت ساق پا و همچنین برای بهبود فرم قوزک پا می توان از لیپوماتیک استفاده کرد. ساق پا، زانو و قوزک پا همگی به تکنیک های پیشرفته لیپوماتیک به خوبی جواب می دهند. لیپوماتیک ساق پا در ترکیب با لیپوماتیک قوزک پا انجام می شود و بخش پایینی پاها را هم به کلی تغییر می دهد تا بیمار از نتایج آن لذت برد. البته لیپوماتیک ساق و قوزک پا را می توان به طور جداگانه هم انجام داد.

    >> ترکیب لیپوماتیک ران ها و پاها با لیپوماتیک بخش های دیگر

    برای اینکه لیپوماتیک ران و پاها بهتر انجام بشود و بیمار هم شاهد نتایج موفقیت آمیزی باشد، می توان همزمان با لیپوماتیک ران و پاها در بخش های دیگر بدن هم تغییراتی را ایجاد کرد و چربی های موضعی بخش های دیگر بدن را با لیپوماتیک استخراج کرد؛ مثلا همزمان با لیپوماتیک ران و پاها، می توان در ناحیه باسن هم فرآیند لیپوماتیک را انجام داد یا لیپوماتیک قفسمت داخلی ران ها را با قسمت جلویی ران ها ادغام کرد و در بعضی از موارد هم می توان لیپوماتیک قسمت داخلی زانوها را همزمان با لیپواماتیک ران انجام داد.

    >> مزایای لیپوماتیک ران و پاها

    اکثر خانم ها دوست دارند پاهایشان خوش فرم و زیبا باشد؛ لیپوماتیک ران و پاها می تواند مزایای زیادی را برای خانم ها به دنبال داشته باشد؛ مثلا ترکیب لیپوماتیک ران با لیپوماتیک ساق پا می تواند نتایج فوق العاده زیبایی را برای خانم ها خلق کند. لیپواماتیک ران و پا باعث سوختگی و آسیب سایر بافت های بدن نمی شود و احتمال بافت مردگی در پوست ران بیمار هم بسیار پایین است.

    >> دوره ریکاوری لیپوماتیک ران و پاها

    لیپوماتیک ران و پاها خونریزی بسیار کمی را به دنبال دارد. بعد از اتمام فرآیند لیپوماتیک، برش های کوچک روی پوست ران و پاها باز هستند و مایعات تزریق شده در این نقاط (مثل مایع بی حسی) در طول روزهای آینده از این شکاف ها خارج می شود. لبته می توان پدهای جاذبی را بر روی این شکاف ها گذاشت و بلافاصله بعد از لیپوماتیک، بیمار باید گن بپوشد. بعد از لیپوماتیک به احتمال زیاد احساس سرگیجه می کنید و خسته تر از همیشه به نظر می رسید و این وضع تا چند روز ادامه خواهد داشت. از گن تا 48 ساعت آینده به طور مرتب استفاده کنید؛ بعد از 48 ساعت می توانید برای گرفتن دوش، گن را دربیاورید ولی بلافاصله دوباره باید آن را به تن کنید. شما میتوانید از وازلین یا سایر کرم های مفید برای برطرف کردن خارش در نقاطی که لیپوماتیک انجام داده اید هم استفاده کنید. به بیماران توصیه می شود که ران و پاهای خود را 3 بار در روز و به مدت 5 الی 6 هفته، عمیقا ماساژ بدهند. اگر از چربی های اضافه ران ها و پاهایتان خسته شده اید و زمان زیادی را در باشگاه صرف انجام حرکات ورزشی می کنید ولی هنوز چربی های اضافه سر جای خود باقی مانده اند و هیچ تغییری هم نکرده اند، می توانید با متخصصهای کلینیک تخصصی پوست و مو رز در مورد لیپوماتیک ران و پاهایتان مشورت کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.
     

    جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

    https://rozclinic.com
    امیر علوی
    دوشنبه 28 آبان 1397 - 5:15
    بازدید : 339

    آیا لیزر موهای زائد درد دارد ؟

    >> آیا لیزر موهای زائد درد دارد ؟

    خیلی از افراد دوست دارند برای لیزر موهای زائد خود اقدام کنند ولی از این می ترسند که لیزر درد زیادی داشته باشد و همین مسئله هم آنها را از رفتن به نزد متخصص باز می دارد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که لیزر موهای زائد در هر یک از بخش های بدنتان چقدر درد دارد؛   آیا لیزر موهای زائد درد دارد ؟   برای اینکار، به دردی که بر اثر لیزر در هر یک از بخش های بدن احساس می شود از 1 تا 10 نمره می دهیم و شماره 10 به معنی بیشترین میزان درد است:

    1- درد لیزر موهای زاید در صورت

    میزان درد : 2 تا 8

    میزان درد لیزر موهای زائد در صورت بسیار متغیر است و اصولا میزان درد در هر بیماری واقعا متفاوت از دیگران است زیرا میزان ضخامت پوست در بخش های مختلف صورت با یکدیگر فرق می کند.   آیا لیزر موهای زائد درد دارد ؟   لیزر لب بالایی نسبت به بقیه اجزای صورت، درد بیشتری را برای بیمار به دنبال دارد زیرا پوست بالای لب از هر جای دیگری نازک تر است. شاید با لیزر بخش بالای لب هایتان عذاب زیادی بکشید ولی از شر سبیل راحت می شوید. پوست صورت در چانه و زیر گونه ها ضخامت بیشتری دارد و کلفت تر است و در نتیجه، درد لیزر موهای زائد در این دو بخش واقع قابل کنترل است.

    2- درد لیزر موهای زائد در زیر بغل

    میزان درد : 9

    درد لیزر موهای زائد در زیر بغل از همه ی بخش های بدن بیشتر است. درد لیزر در زیر بغل مثل فرو کردن یک سوزن به عمق پوست است ولی لیزر تاثیر خوبی در رفع موهای زائد زیر بغل دارد که باعث می شود اکثر بیماران بتوانند درد آن را تحمل کنند و تعداد جلسات خود را تکمیل کنند. برای اینکه شما هم به لیزر موهای زائد رغبت بیشتری پیدا کنید، فقط یک جمله را به خاطرتان بسپارید؛ به این فکر کنید که وقتی به مساقرت می روید، ژیلت را همراه خودتان نمی برید.

    3- درد لیزر موهای زائد در ناحیه بیکینی

    میزان درد : 8

    اگر تا به حال برای رفع موهای زائد ناحیه بیکینی چند بار از وکس استفاده کرده اید، پس صد در صد می توانید درد لیزر را هم در این ناحیه تحمل کنید. بعضی از بیماران می گویند که درد لیزر موهای زائد بیکینی حتی از وکس هم کمتر است.

    4- لیزر موهای زائد در بازوها

    میزان درد : 3 میزان مقاومت بازوها در برابر لیزر بیشتر است و درد خیلی کمی در این ناحیه احساس می شود زیرا پوست بازوها کلفت تر است. درد در ناحیه باروها بسیار خفیف است و بیشتر بیمارانی که برای رفع موهای زائد بازوهای خود از هیچ کرم بی حسی قبل از لیزر استفاده نمی کنند.

    5- لیزر موهای زائد در پاها

    میزان درد : 6 یا 7

    درد ناحیه پاها مثل نیشگون گرفتن پوست است و بیمار می تواند آن را تحمل کند. در واقع تا بیایید بفهمید که دردتان گرفته یا خیر، لیزر موهای زائد در مراحل پایانی خود قرار دارد.

    6- لیزر موهای زائد در شکم

    میزان درد : 4

    پوست شکم کلفت است و درد کمتری در ناحیه شکم احساس می شود. در حین لیزر موهای زائد شکم، به احتمال زیاد احساس بی قراری می کنید و در طول لیزر هم بسیار تکان می خورید.

    7- لیزر موهای زائد در پشت بدن

    میزان درد : 8

    اگر در پشت بدنتان موهای زائد دارید و قصد دارید با لیزر موهای زائد این بخش را برطرف کنید، باید خودتان را برای درد لیزر هم آماده کنید. پشت بدن بخش بزرگی محسوب می شود پس حتما قبل از لیزر موهای زائد پشت بدن از کرم بی حسی استاده کنید. با کرم بی حسی میزان درد در پشت بدن بین 2 تا 4 می شود. چه فاکتورهایی بر میزان درد لیزر موهای زائد تاثیر مستقیم می گذارند؟

    1- موهای تیره :

    کسانی که موهای زائد تیره رنگی دارند، درد بیشتری را احساس می کنند. موهای تیره نسبت به موهای روشن، نور بیشتری از لیزر را به خود جذب می کنند. هر چه پرتو لیزر بیشتر بر روی موهای تیره متمرکز باشد، بیمار درد بیشتری را احساس می کند.

    2- جلسه اول :

    کسانی که برای اولین بار از لیزر برای رفع موهای زائد خود استفاده می کنند، درد بیشتری را احساس می کنند زیرا در جلسه اول تعداد و حجم موهای زائد بیشتر است. بعد از جلسه اول، حجم موها نسبت به گذشته خیلی کمتر می شود و بیمار درد کمتری را از جلسه دوم به بعد احساس می کند.

    3- قدرت تحمل بیمار :

    میزان دردی که بیمار در حین لیزر موهای زائد بخش های مختلف بدنش احساس می کند، به قدرت تحمل او هم بستگی دارد. بعضی از افراد قدرت تحمل درد را ندارند؛ شاید بخاطر این باشد که پوست این دسته از افراد بسیار حساس است.

    >> اهمیت استفاده از کرم بی حسی قبل از لیزر به منظور کاهش درد بیمار

    استفاده از کرم بی حسی قبل از شروع لیزر به بخشی از بدن که قرار است از دستگاه لیزر بر روی آن استفاده بشود و همچنین به آستانه تحمل بیمار بستگی دارد. در واقع فقط بعضی از بیمارها به کرم بی حسی نیاز دارند. 1 ساعت قبل از لیزر موهای زائد از کرم بی حسی بر روی بدن بیمار استفاده می شود. کرم های بی حسی موضعی میتوانند درد لیزر را در همه ی بخش های بدن تا حد زیادی کاهش بدهند. کرم بی حسی از انتقال پیام شیمیایی از اعصاب به مغز جلوگیری میکند و در نتیجه بیمار متوجه درد لیزز نمی شود. شما نمی توانید از کرم بی حسی استفاده کنید اگر:

    1. نسبت به مواد و ترکیبات موجود در کرم های بی حسی آلرژی دارید
    2. بیماری متهمو گلوبینمی (اختلال خون) دارید

    >> اثرات جانبی استفاده از کرم بی حسی برای لیزر موهای زائد

    مانند همه ی داروها، استفاده از کرم بی حسی موضعی هم عوارض خاصی را به دنبال دارد ولی کمتر کسی در مورد عوارض کرم بی حسی اطلاع دارد. اثرات جانبی کرم بی حسی شامل قرمزی پوست، کبودی خفیف، رنگ پریدگی موقتی پوست، سوختگی خفیف یا احساس خارش و وسوزش است. اثرات جانبی که به ندرت اتفاق می افتند شامل واکنش های آلرژیک، تورم، تنگی نفس، پایین آمدن فشار خون و کبودی است. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد خود مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.     
     

    جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

    https://rozclinic.com
    امیر علوی
    دوشنبه 28 آبان 1397 - 5:14
    بازدید : 333

    لیپوماتیک شکم و پهلو و مزایای آن

    >> لیپوماتیک شکم و پهلو

    شکم و پهلو، جزو بخش هایی هستند که افراد زیادی اقدام به لیپوماتیک برای این دو اندام مهم می کنند. برای اینکه چربی های موضعی شکم و پهلو از بین بروند، از تکنیک های خاصی برای لیپوماتیک این دو استفاده می شود.   لیپوماتیک شکم و پهلو   قبل از لیپوماتیک برای شکم و پهلو، باید تمام فاکتورها را در نظر بگیرید و بدانید که هر فردی نتایج خاصی از لیپوماتیک شکم و پهلو می گیرد. اگر با رعایت رژیم غذایی و ورزش های منظم نتوانستید از چربی های دور کمر و شکمتان خلاص بشوید، لیپوساکشن شکم و پهلو می تواند گرینه مناسبی برای شما باشد.

    >> لیپوماتیک شکم

    لیپوماتیک با لوله کانولا انجام می شود و متخصص به آرامی در برشی که در ناحیه شکم زده است، کانولا را وارد شکم می کند. سیستم هوشمند لیپوماتیک با چرخش ها و لرزش های فوق العاده خود، سلول های چربی ناحیه شکم را در هم می شکند و همزمان آنها را به بیرون از شکم هدایت می کند.   لیپوماتیک شکم و پهلو   لیپوماتیک با کاهش سلول های چربی در بین بافت های مختلف شکم می تواند شکم را دوباره از نو طراحی کند و شکمی زیبا و تخت را برای بیمار بوجود بیاورد. لیپوماتیک شکم فرآیند بدون دردی است. شکم، بخش بسیار حساسی است که به دو روش میتوان از لیپوماتیک برای کاهش چربی های این بخش استفاده کرد؛ اول اینکه لیپوماتیک بخش های بالایی و پایینی شکم ممکن است با هم انجام بشود. دوم اینکه اگر لیپوماتیک فقط در بخش پایینی شکم انجام بشود، پوست قسمت بالایی شکم شل می ماند و در طول زمان شل تر و افتاده تر هم می شود.

    >> تکنیک های لیپوماتیک برای شکم

    1- لیپوماتیک بخش مرکزی شکم که فقط شکم را در بر می گیرد

    در این تکنیک، سلول های چربی در کل ناحیه شکم با کمک لیپوماتیک تجزیه می شوند. متخصص، ناحیه شکم را به 4 بخش تقسیم می کند؛ لیپوماتیک باید در هر یک از این 4 بخش انجام بشود و اکر فقط در یک بخش از شکم لیپوماتیک انجام بشود، سه بخش دیگر بعد از چند وقت متورم می شوند و شکم برآمده نشان می دهد. در یک جلسه لیپوماتیک، تمام این 4 بخش از شکم از سلول های چربی پاکسازی می شوند و در نتیجه بعد از لیپوماتیک هم پوست شکم سفت تر و زیباتر به نظر می رسد.

    >> مزایای لیپوماتیک بخش مرکزی شکم

    1. با لیپوماتیک بخش مرکزی شکم، می توان به تمام زاوایای شکم دسترسی پیدا کرد و سلول های چربی را در تمام بخش های شکم به صورت یکدست تجزیه کرد
    2. در بیمارانی که پوست آنها از نظر قابلیت ارتجاعی بسیار ضعیف است، از تکنیک های متفاوت و پیشرفته تری در حین لیپوماتیک استفاده می شود تا به حفظ قابلیت ارتجاعی پوست آنها کمک زیادی بشود
    3. لوله کانولا کاملا موازی با سطح پوست وارد شکم می شود و از ایجاد گودی بر روی شکم یا آسیب ناخواسته به بافت های اطراف جلوگیری می کند.

    2- لیپوماتیک اطراف شکم که شامل شکم، پهلو و کمر می شود

    در بیمارانی که در اطراف کمر خود چربی های موضعی دارند، تکنیک لیپوماتیک اطراف شکم بسیار مفید است. اگر در این دسته از بیماران فقط تکنیک بخش مرکزی شکم انجام بشود، نتایج خوبی را به دنبال نخواهد داشت. در این تکنیک، سلول های چربی شکم، پهلو و کمر در طی یک جلسه از بدن بیمار خارج می شوند.

    >> لیپوماتیک پهلو

    چربی های موضعی پهلو در بدن زنان و مردان دیده می شود و بیشتر کاندیدهای لیپوماتیک برای پهلو را مردان تشکیل می دهند. چربی های پهلو هم از آن دسته چربی هایی هستند که تنها با رعایت رژیم غذایی و ورزش از بین نمی روند و علاوه بر این با گذشت زمان، تجمع سلول های چربی در پهلوها هم روز به روز افزایش می یابد. با لیپوماتیک می توان به پهلوهای باریک و سفتی رسید.

    >> تکنیک لیپوماتیک پهلو و فواید آن

    پهلو، بخشی از بدن است که بین دنده و باسن قرار دارد. این بخش، مستعد تجمع چربی های موضعی است. در بعضی از موارد تجمع چربی های وضعی در این بخش باعث افزایش وزن فرد هم می شود. در مواردی که تجمع لیپوماتیک برای پهلو به خاطر عوامل وراثتی و ژنتیک باشد، به سختی می توان به طور همیشگی از شر این چربی ها خلاص شد. خوشبختانه، پهلوها خصوصیات متعددی دارند که آنها را در برابر تکنیک های لیپوماتیک بسیار پاسخگو می کند و به تکنیک های لیپوماتیک واکنش خوبی نشان می دهند. استخراج ماهرانه چربی ها از پهلوها، نتایج رضایت بخشی را برای بیمار به دنبال دارد و علاوه بر آن، پوست پهلوها هم قابلیت ارتجاعی خوبی دارد و بعد از لیپوماتیک سفت تر هم می تواند بشود.

    >> فواید لیپوماتیک پهلو

    1. پهلوها را دوباره طراحی می کند و باعث هماهنگی و تناسب بیشتر اعضای مختلف بدن می شود
    2. فییزیک ظاهری پهلوها دچار تغییرات زیادی می شوند
    3. پهلوها بر سایز لباس تاثیر می گذارند و بعد از لیپوماتیک 1 الی 2 سایز کم میکنید
    4. لیپوماتیک پهلو به ریکاوری نسبتا کوتاهی نیاز دارد
    5. روش بی خطری است که فقط با بی حسی موضعی انجام میشود

    >> عوارض و اثرات جانبی لیپوماتیک شکم و پهلو

    اثرات جانبی لیپوماتیک برای شکم و پهلو را می توان با انتخاب متخصص کاربلد و با تجربه، آمادگی کامل برای لیپوماتیک و ریکاوری سریع بعد از لیپوماتیک کاهش داد. بعد از لیپوماتیک شکم و پهلو، بیمار حتما باید از گن استفاده کند و از انجام فعالیت های سخت فیزیکی خودداری کند.

    1. یکی از اثرات جانبی بعد از لیپوماتیک برای پهلو، احتمال ایجاد لخته خون در شکم و پهلوها است. البته این عارضه به ندرت در بین بیماران رخ می دهد.
    2. احساس کرختی و بی حسی در ناحیه شکم و پلو که در بعضی از بیماران تا یک سال هم اثرات بی حسی ادامه می یابد.
    3. در صورت بروز عفونت، می توان با تجویز داروهای آنتی بیوتیک و خارج کرن مایعات باقی مانده از بدن به بهبود وضعیت بیمار کمک زیادی کرد. عفونت نشانه های زیادی دارد مثل تب بالا.
    4. اگر دوره ریکاوری طولانی بشود و پوست و بافت های آسیب دیده بیمار هم دیرتر ترمیم بشوند، احتمال ایجاد اسکار هم هست
    5. در صورتی که بیمار در دوره ریکاوری لیپوماتیک سیگار هم بکشد، رسیک بروز مشکلات افزایش می یابد و همچنین دوره ریکاوری هم طولانی تر می شود.
    شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک شکم و پهلو مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.   
     

    جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

    https://rozclinic.com     
    امیر علوی
    دوشنبه 28 آبان 1397 - 5:14
    بازدید : 383

    لیپوماتیک غبغب و مزایای آن

    >> لیپوماتیک غبغب

    لیپوماتیک غبغب، روش خوبی برای خلاص شدن از چربی های اضافه زیر چانه است و میتواند در بهبود و زیبایی صورت فرد هم نقش بسزایی داشته باشد. لیپوماتیک صورت شامل برداشت سلول های چربی اضافه از زیر چانه میشود.

     

    لیپوماتیک غبغب

     

    >> فرآیند لیپوماتیک غبغب

    لیپوماتیک غبغب یا لیپوماتیک زیر چانه ای به سفت شدن ماهیچه های چانه کمک زیادی می کند و با اینکار ظاهر چانه را هم بهبود می بخشد و در نهایت، باعث تغییرات زیادی در فرم چانه بیمار می شود و تناسب چانه با سایر اجزای صورت هم بیشتر می شود. در بسیاری از موارد، لیپوماتیک غبغب می تواند همزمان با لیفت صورت، لیفت گردن و یا ایمپلت چانه هم انجام بشود. ترکیب لیپوماتیک غبغب با لیفت صورت و گردن و همچین با ایمپلنت چانه میتواند ظاهر کلی صورت بیمار را بسیار تغییر بدهد.   لیپوماتیک غبغب   در طول فرآیند لیپوماتیک غبغب، جراح چربی های اضافه زیر چانه را با کمک لوله کانولا، امواج فرا صوت، لرزش ها و چرخش های چند بعدی سیستم پیشرفته لیپوماتیک به راحتی تجزیه می شوند. تجزیه سلول های چربی و تبدیل آنها به مایع، به خروج راحت تر آنها از این ناحیه کمک ریادی می کند. لیپوماتیک غبغب و زیر چانه با بی هوشی عمومی انجام می شود ولی اگر سلول های چربی کمتری در زیر چانه قرار داشته باشند، می توان با بی حسی موضعی هم این فرآیند را انجام داد. بلافاصله بعد از لیپوماتیک غبغب، بیمار شاهد تغیرات محسوسی در زیر چانه خود است.

    >> مزایای لیپوماتیک غبغب 

    لیپوماتیک غبغب فواید زیادی را برای بیمار به دنبال دارد؛ مثلا:

    1 - غبغب را کاملا از بین می برد

    لیپوماتیک غبغب، روشی ایمن و ثابت شده برای از بین بردن چربی های موضعی زیر چانه است.

    2 - فک را بالاتر می برد (لیفت فک)

    لیپوماتیک غبغب، ظاهر فک را در صورت تغیییر می دهد و می تواند باعث لیفت فک بشود؛ مخصوصا در بیمارانی که فکشان رو به پایین است.

    3 - تعداد سلول های چربی را در ناحیه زیر چانه کاهش می دهد

    لیپوماتیک غبغب باعث کاهش سلول های چربی می شود و نتایج کاملا طبیعی را برای بیمار به دنبال دارد.

    4 - فرم دهی و طراحی گردن

    یکی از مزایای لیپوماتیک غبغب، طراحی و تغییر شکل گردن هم هست.

    5 - پوست گردن سفت تر می شود

    وقتی سن فرد بالاتر می رود، طبیعی است که پوست کمی افتاده و شل تر می شود. با لیپوماتیک غبغب، پوست این ناحیه هم سفت تر می شود. البته قبل از لیپوماتیک غبغب، متخصص کیفیت پوست بیمار و قابلیت ارتجاعی آن را به طور دقیق بررسی می کند تا ببیند که بیمار بعد از لیپوماتیک شاهد چه تغییراتی می تواند باشد. اگر قابلیت ارتجاعی پوست چانه و گردن بیمار بسیار پایین باشد، در نتایج بعد از لیپوماتیک غبغب تاثیر منفی می گذارد و میزان رضایت بیمار را از فرآیند لیپوماتیک کاهش می دهد.

    >> دوره ریکاوری لیپوماتیک غبغب

    دوره ریکاوری هر بیماری متفاوت است و تورم و کبودی، دو عارضه شایع بعد از لیپوماتیک غبغب هستند. بلافاصله بعد ار اتمام لیپوماتیک، غبغب ناحیه زیر چانه باند پیچی می شود تا از بروز عفونت جلوگیری  بشود و دوره ریکاوری هم با سرعت بیشتری طی بشود. در ضمن بیشتر بیماران یک هفته بعد از لیپوماتیک می توانند به سر کار خود برگردند. بعد از لیپوماتیک غبغب، معمولا بیمار از باند یا پارچه ضخمیمی برای فشار آوردن و جمع کردن پوست چانه استفاه می کند. باند به کاهش تورم بعد از لیپوماتیک کمک زیادی می کند و پوست زیر چانه را هم سفت تر می کند. بیمار تا یک هفته بعد از لیپوماتیک غبغب باید از باند استفاده کند. بیمار باید سعی کند تا چند روز بعد از لیپوماتیک عبغب هم سر خود را بالا نگه دارد تا به ترمیم بافت های زیر چانه کمک زیادی کند و تورم این ناحیه هم کاهش پیدا کند. بیمارانی که چربی بیشتری را در ناحیه زیر چانه خود از دست می دهند، دوره ریکاوری طولانی تری را نسبت به سایر بیماران دارند. البته اکثر بیماران بعد از لیپوماتیک غبغب سریع بهبود پیدا می کنند. در دوره ریکاوری بی حسی و کرختی هم در زیر چانه بوجود می آید که کاملا نرمال است و بخشی از دوره ریکاوری لیپوماتیک غبغب محسوب می شود. اگر در دوره ریکاوری، بیمار هرگونه دردی را احساس کند، میتواند سریع به نزد متخصص مراجعه کند تا با تجویز داروهای آرام بخش درد او تسکین باید.

    >> آیا کاندید خوبی برای لیپوماتیک غبغب هستید؟

    افرادی که اقدام به لیپوماتیک غبغب می کنند، وزن ایده آلی دارند و یا نزدیک به وزن مناسب خود قرار دارند و به هیچ وجه اضافه وزن ندارند. کسانی که با رعایت رژیم غذایی و سبک زندگی سالم، باز هم نتوانسته اند چربی های موضعی خود را در ناحیه زیر چانه کاهش بدهند هم می توانند از مزایای بی شمار لیپوماتیک بهره مند بشوند. فردی که نگران چربی و پوست اضافه در ناحیه زیر چانه اش است و در سلامت کامل قرار دارد، شاید کاندید خوبی برای لیپوماتیک غبغب باشد.

    >> مشکلات بعد از لیپوماتیک غبغب

    اگر چه احتمال ایجاد عوارض و مشکلات بعد از لیپوماتیک غبغب بسیار پایین است ولی باز هم احتمال بروز یک سری اثرات جانبی خاص وجود دارد. بیماران باید سریع متوجه هر چیز عادی در خودش بشود تا سریع تر برای درمان اقدام نماید. یکی از اثرات جانبی، تب بالاست که میتواند نشانه مشکلات بسیار جدی باشد. عدم درمان این عارضه، تهدیدی برای جان بیمار محسوب می شود. یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن برای بیمار پیش بیاید، خروج چرک از شکاف ایجاد شده در پوست زیر چانه است. در صورت بروز چنین مشکلی حتما به متخصص وضعیت خود را اعلام نمایید. ارتباط با متخصص بعد از لیپوماتیک از اهیمت زیادی برخودار است و می تواند از بروز مشکلات جدی تر هم جلوگیری کند.

    >> ورزش بعد از لیپوماتیک غبغب

    انجام بعضی از فعالیت های ورزشی شدید بعد از لیپوماتیک غبغب جزو محدودیت های دوره ریکاوری است ولی پیاده روی کوتاه مدت می تواند برای بیمار بسیار مفید باشد. پیاده روی بعد از لیپوماتیک احتمال ایجاد لخته خون را در ناحیه زیر چانه و گردن کاهش میدهد و دوره ریکاوری بیمار را هم کوتاه تر می کند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک غبغب مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.     
     

    جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

    https://rozclinic.com
    امیر علوی
    دوشنبه 28 آبان 1397 - 5:13
    بازدید : 375

    تزریق بوتاکس در دوران بارداری و اثرات جانبی آن

    >> تزریق بوتاکس در دوران بارداری و شیردهی

    بوتاکس، دارویی است که از سم بوتولونیوم توکسین بدست می آید و نوروتوکسینی است که به طور موقت ماهیچه ها را فلج می کند. بوتاکس کاربردهای زیادی در رفع چین و چروک های بخش های مختلف صورت دارد.   تزریق بوتاکس در دوران بارداری   یکی از موضوعاتی که دغدغه بسیاری از خانم هاست، استفاده یا عدم استفاده از بوتاکس در دوران باردری یا شیردهی است. آیا خانم هایی که باردار هستند و یا به نوزاد خود شیر می دهند، می توانند بوتاکس تزریق کنند یا تزریق بوتاکس برای آنها و سلامتی جنین ضرر دارد؟

    >> کاربردهای بوتاکس

    پروتئین های نوروتوکسین موجود در بوتاکس، با مسدود کردن انتقال دهنده استیل کولین بر روی اعصاب تاثیر می گذارد و به طور موقت از انقباض ماهیچه ها و فعالیت های سلولی غدد جلوگیری می کنند.   تزریق بوتاکس در دوران بارداری   با تزریق بوتاکس در بخش های خاصی از صورت مثل ماهیچه های گردن، ماهیچه ها مجبور می شوند که غیر فعال بشوند و در نتیجه ظاهر خطوط پنجه کلاغی، خطوط پیبشانی، خطوط اخم و خطوط اطراف دهان هم بهبود می یابد. جدا از رفع چین و چروک، بوتاکس می تواند بسیاری از مشکلات پزشکی را هم حل کند که شامل:

    1. مشکلات عصبی و عضلانی که بر نحوه کنترل ماهیچه ها تاثیر می گذارد؛ مثل اختلالات دماغی (اختلال در گفتار)
    2. سردرد میگرن شدید
    3. تعریق شدید
    4. درمان بی اختیاری ادراری
    5. کنترل اسپاسم های پلک چشم
    6. کنترل اسپاسم های گردن، شانه و ماهیچه ها
    7. درمان سندرم روده تحریک پذیر
    8. کنترل موقعیت هایی که باعث سفت شدن ماهیچه ها می شود

    سازمان غذا و داروی آمریکا، استفاده از بوتاکس را برای دوران بارداری یا شیردهی هنوز تایید نکرده است زیرا نتایج آن کاملا نامعلوم است.

    >> اثرات جانبی تزریق بوتاکس برای مادران بادردار و شیرده

    تا به حال در مورد انتقال مواد بوتاکس از بدن مادر به جنین چیزی گزارش نشده است ولی بوتاکس حاوی نوروتوکسین هایی است که استفاده از آن در افرادی که به این مواد آلرژی دارند، میتواند بسیار خطرناک باشد. بیماری یا عفونتی که در اثر تزریق بوتولونیوم توکسین بوجود می آید، در اصطلاح "بوتولسیم" نامیده می شود. بوتولیسم، بسیار خطرناک است و ممکن باعث مرگ جنین بشود. بسیاری از تحقیقات ثابت کرده اند که بوتولونیوم توکسین ممکن است بسیار بزرگ باشد و نتواند از جفت جنین عبور کند، ولی همواره به زنان باردار یا شیرده توصیه می شود که از مصرف مواد غذایی سمی و مخصوصا تزریق بوتاکس خودداری کنند. مواد غذایی که حاوی بوتولیسم هستند و در دوره بارداری نباید از آنها استفاده بشوند شامل:

    1. میوه و سبزیجات کنسرو شده
    2. غذاهایی که برای مدت طولانی گرم نگه داشت شده اند یا اینکه در در یخچال نگه داری نشده اند
    3. ماهی و گوشت فاسد

    با اینکه تحقیقات زیادی در مورد اثرات تزریق بوتاکس در زنان باردار یا شیرده انجام نشده است ولی بوتاکس قادر است که در رگ های عصبی  یا سلول های دیگر پخش بشود و باعث بروز نشانه های خطرناکی در بدن انسان بشود. تحقیقات سال 2016 نشان میدهد که بوتولونیوم توکسین تزریق شده در یک ناحیه می تواند با چسبیدن به نورون ها، در بخش های دیگر بدن پخش بشود و غده ها و ماهیچه های دیگر را هم فلج کند. تنگی نفس هم یکی از مشکلات تزریق بوتاکس است که می تواند تهدیدی برای جان انسان باشد. سایر اثرات جانبی تزریق بوتاکس برای مادران شیرده و باردار شامل جوش، تاول یا خارش پوست، التهاب، درد، خونریزی، مشکلاتی در بلعیدن غذا، افزایش یا کاهش تولید بزاق دهان یا تعریق شدید، حالت تهوع، شکم درد، اسهال، سردرد، گلو درد، بی اختیاری ادراری، عفونت مجاری دراری، خستگی مفرط، افتادگی پلک چشم، اختلالات بینایی، احساس سرگیجه، ضف و غیره.

    >> جایگزین های بوتاکس در دوران بارداری و شیردهی

    بجای تزریق بوتاکس در دوران بارداری یا شیردهی، می توانید از روش های زیر استفاده کنید؛ البته قبل از استفاده حتما با پزشکتان مشورت کنید.

    1. طب سوزنی
    2. ماساژ و استفاده از بادکش
    3. ورزش های مخصوص صورت
    4. کرم و مکمل های حاوی کلاژن
    5. لایه بردارهای شیمیایی
    6. استفاده از کرم های قوی که حاوی رتینوئید (ویتامین A) ، ویتامین C، هیدروکسی اسید و ترتینوئین باشند

    >> روش های طبیعی و خانگی برای کاهش میزان چین و چروک در دوران بارداری و شیردهی

    راه کارهایی وجود دارد که می تواند میزان چین و چروک ها کاهش بدهد و در دوران بارداری و شیردهی هم می توانید با خیال راحت از این روش ها استفاده کنید.

    1. همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. سعی کنید کرمتان دارای اس پی اف 30 باشد تا از پوست شما در برابر امواج فرا بنفش محافظت کند
    2. آب کافی بنوشید
    3. از محصولات برنزه استفاده نکنید
    4. از محصولات روشن کننده پوست استفاده نکنید
    5. همیشه صورتتان را بشویید و قبل از خوابیدن، آرایش را از صورتتان پاک کنید
    6. از پوستتان در برابر سرما و گرما محافظت کنید؛ شما می توانید از کلاه، بلوزهای آستین بلند وعینک آفتابی استفاده کنید
    7. ماسک و سرم خانگی بسازید؛ از مواد طبیعی مثل آب آناناس، آب لیمو و سرکه سیب استفاده کنید
    8. از اسکراب خانگی استفاده کنید؛ شما می توانید شکر سفید را با روغن نارگیل یا روغن زیتون ترکیب کنید
    9. از کرم های آبرسان، روغن ها و طبیعی سرم های خانگی استفاده کنید؛ مخصوصا آنهایی که حاوی گلیسیرین و اسیدهای هیالورونیک هستند

    مواد مغذی و مکمل هایی که می تواند در جلوگیری و یا کاهش خطوط و چین و چروک ها به شما کمک کنند شامل:

    1. انواع میوه ها سبزیجات و حبوبات
    2. ویتامین های C، E و A
    3. کاروتنوئیدها
    4. کراتین
    5. امگا 3، امگا 6  و امگا 9
    نکته آخر: بخاطر اینکه هنوز اثرات تزریق بوتاکس در زنان باردار یا شیرده مشخص نیست و هنوز ثابت نشده است که بوتاکس می تواند در دوران بارداری روی جنین تاثیر بگذارد یا خیر و یا اینکه آیا بوتاکس می تواند از طریق شیر مادر به بدن نوزاد منتقل بشود یا خیر، بیشتر متخصص ها از تزریق بوتاکس در مادران بادردار یا شیرده خودداری می کنند. بوتولونیوم توکسین می تواند تا 6 ماه با بیشتر در بدن فعال بماند و حتی برای زنانی که قصد باردار شدن دارند هم استفاده از بوتاکس مناسب نیست. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق بوتاکس به بینی مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  
     

    جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

    https://rozclinic.com    
    امیر علوی
    دوشنبه 28 آبان 1397 - 5:13
    بازدید : 349

    مراقبت های بعد از لیپوماتیک

    >> مراقبت های بعد از لیپوماتیک

    لیپوماتیک فقط چند ساعت طول می کشد و این مراقبت های بعد از لیپوماتیک است که از خود لیپوماتیک هم مهم تر است. حجم زیادی از چربی از بدن بیمار خارج می شود و فضاهای خالی زیادی در بخش مورد نظر باقی می ماند. بدن انسان اجازه نمی دهد که فضای خالی باقی بماند و در نهایت این فضاها با مایعات پر می شوند. انباشته شدن مایعات در بخش هایی که لیپوماتیک انجام شده است، باعث تورم می شود که همه بیماران بعد از لیپوماتیک شاهد آن هستند.   مراقبت های بعد از لیپوماتیک   تورم بعد از لیپوماتیک، یک اثر جانبی طبیعی است که با گذشت زمان خود به خود برطرف می شود ولی لازم است بیمار این مشکل را به خوبی کنترل و مدیریت کند تا به بهترین نتایج بعد از لیپوماتیک دست یابد. جدا از تورم، عوارض و اثرات جانبی دیگری هم وجود دارند که با مراقبت های خوب و به جا می توان اثرات این عوارض را کاهش داد. دوره ریکاوری و مراقبت های آن می تواند تاثیر منفی یا مثبتی بر روی نتایج حاصل از لیپوماتیک بگذارد؛ مراقبت های زیادی وجود دارند که باید بعد از لیپوماتیک انجام بدهید تا سریع تر بهبود پیدا کنید.   مراقبت های بعد از لیپوماتیک  

    >> مراقبت های عمومی بعد از لیپوماتیک

    1- بعد از لیپوماتیک به خانه بروید و استراحت کنید

    بلافصله بعد از اتمام لیپوماتیک، شما قادر به رانندگی نیستید و باید از کسی بخواهید که شما را به خانه برساند. در خانه هم برای راه رفتن و از تخت خارج شدن دچار مشکلاتی می شوید؛ پس از کسی بخواهید شب هم پیش شما بماند و از شما مراقبت کند.

    2- مراقب لخته شدن خون در پاهایتان باشید

    2 الی 3 روز بعد از لیپوماتیک، شما باید پاهایتان را بالاتر از بخش های دیگر بدنتان نگه دارید؛ مثلا وقتی می خواهید بخوابید، چند بالش را زیر پاهایتان قرار بدهید. قرار دادن پاها بالاتر از بخش های دیگر بدن، ریسک لخته شدن خون را کاهش می دهد. از قرار دادن پاهایتان روی هم خوداری کنید چون احتمال لخته شدن خون را افزایش می دهد.

    3- از فعالیت های شدید فیزیکی خودداری کنید

    شما باید چند هفته بعد از لیپوماتیک از انجام فعالیت های شدید ورزشی خودداری کنید ولی میتوانید پیاده روی کنید. پیاده روی تنها فعالیتی است که می تواند از لخته شدن خون جلوگیری کند.

    4- از داروهای تجویز شده توسط متخصص به طور مرتب استفاده کنید

    بعد از لیپوماتیک تا چند روز مقداری درد دارید؛ شما میتوانید فقط از داروهایی که متخصص برایتان تجویز کرده است برای کاهش دردتان استفاده کنید. مصرف سایر داروها هم برای بهبود سریع تر الزامی است.

    5 -2 الی 3 روز بعد از لیپوماتیک دوش بگیرید

    توجه کنید که بیمار نباید تمام بدن خود را (مخصوصا بخشی که لیپوماتیک انجام داده است) در حمام بشوید، بلکه فقط باید یک دوش سرپایی بگیرد زیرا در محل بخیه ها هنوز احتمال ایجاد عفونت هست و شما باید از تماس آب با بخیه هایتان خودداری کنید.

    >> مراقبت های بعد از لیپوماتیک به منظور کاهش تورم بدن

    تورم، مهم ترین و شایعترین عارضه در بین سایر اثرات جانبی لیپوماتیک است که بخاطر اهمیت زیاد آن یک سری مراقبت های خاصی را می خواهیم به شما معرفی کنیم؛ البته هر کدام از این روش ها نه تنها برای کاهش تورم بسیار مفید هستند، بلکه برای کاهش سایر اثرات جانبی و ترمیم بهتر بافت های آسیب دیده هم کاربرد زیادی دارند. برای کاهش تورم بعد از لیپوماتیک از سه روش می توانیم استفاده کنیم:

    1- استفاده از گن

    نتایج نهایی،  3 الی 6 بعد از لیپوماتیک مشخص می شود و بدن در این چند ماه به بررسی سلول های چربی باقی مانده می پردازد و پوست بدن هم به تدریج سفت تر می شود. بیمار باید بلافاصله بعد از اتمام فرآیند لیپوماتیک از گن یا لباس فشرده و تنگ استفاده کند. استفاده از گن فقط مختص روزی که لیپوماتیک انجام می شود نیست و بیمار باید تا هفته ها و ماه های بعد از لیپوماتیک هم به طور منظم از گن استفاده کند. گن برای پوشاندن فضاهای خالی بدن بیمار طراحی شده است و از تجمع مایعات در بخش مورد نظر هم می تواند جلوگیری کند. گن تاثیر زیادی در سفت شدن پوست دارد، پس از آن غافل نشوید.

    2- ماساژ بخش مورد نظر

    ماساژ بخش هایی که لیپوماتیک انجام شده است هم بخش مهمی از مراقبت های بعد از لیپوماتیک است. ماساژ انواع مختلفی دارد و در اینجا بیشتر باید از ماساژ لنفاوی استفاده بشود. ماساژ به مایعات جمع شده در بدن فشار زیادی وارد می کند و تورم سطح پوست را کاهش می دهد؛  ماساژ به بهبود بافت های آسیب دیده هم کمک زیادی می کند.

    3- ورزش های سبک و بخصوص پیاده روی

    انجام حرکات ورزشی هم تاثیر زیادی در کاهش تورم می گذارد. بعد از لیپوماتیک از شکاف های ایجاد شده در بدن که به منظور ورود لوله کانولا به داخل بافت ها ایجاد شده اند، هنوز هم تراوشاتی به شکل خونابه خارج می شود. پیاده روی، یکی از ورزش های مفیدی است که کمک می کند تا مایعات حاصل از مواد بی هوشی و همچنین امولسیون های چربی که در بدن باقی مانده اند، هر چه زودتر از بدن خارج بشوند. پیداه روی تورم را کاهش می دهد و به دوره ریکاوری بیمار سرعت می بخشد. مایعاتی که بعد از لیپوماتیک در بدن تجمع یافته اند، خارج از رگ های خونی قرار دارند و به طور طبیعی با حرکات ماهیچه ها به سمت پوست می آیند تا از طریق شکاف های بخیه شده از بدن خارج بشوند. هر چه قدر از ماهیچه هایتان بیشتر استفاده کنید، تورم بخش مورد نظر هم سریع تر بهبود می یابد. بعد از لیپوماتیک، ورزش و پیاده روی تاثیرات و نتایج عالی را برای بدن بیمار به دنبال دارند.

    >> رژیم غذایی بعد از لیپوماتیک

    بدن شما بعد از لیپوماتیک برای ترمیم بهتر، نیاز به جذب مواد غذایی خاصی دارد. رژیم غذایی متعادل و سالمی را انتخاب کنید که به بهبود بافت های بدن شما بعد از لیپوماتیک بتواند کمک زیادی کند. تا زمانی نتایج لیپوماتیک ماندگار است که همچنان وزنتان پایین باشد. بسیاری از بیماران بعد از لیپوماتیک همچنان به عادات غذایی خود در گذشته روی می آورند و در مورد اهمیت رژیم غذایی بعد از لیپوماتیک هیچ اطلاعی ندارند. لیپوماتیک می تواند شما را به اندام ایده آلتان نزدیک کند ولی باز هم همه چی به شما بستگی دارد. چند ساعت بعد از لیپوماتیک فقط از مایعات استفاده کنید. از مایعات شروع کنید و کم کم غذاهای سبک تری را میل کنید. غذاهای نرم مثل سیب زمینی و سوپ برای شما خیلی مفید هستند. اگر احساس حالت تهوع دارید، سریع با متخصص تماس بگیرید تا برای شما دارویی تجویز کند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید. 
     

    جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

    https://rozclinic.com
    امیر علوی
    دوشنبه 28 آبان 1397 - 5:12
    بازدید : 395

    لیپوماتیک برای چه افرادی مناسب نیست ؟

    >> کدام افراد گزینه خوبی برای لیپوماتیک نمی باشند ؟

    لیپوماتیک روش خوبی برای کاهش وزن نیست ولی در عوض می تواند چربی های موضعی را در اندام های مختلفی از بدن از بین ببرد؛ در حالیکه با ورش های منظم و رعایت رژیم غذایی نمی توان تغییری در این چربی ها ایجاد کرد.   لیپوماتیک برای چه افرادی مناسب نیست   لیپوماتیک در بخش های مختلفی از بدن میتواند انجام بشود؛ مثل شکم، باسن، ران، بازو و حتی صورت و ناحیه گردن. در زنها، لیپوماتیک بیشتر برای از بین بردن چربی های موضعی بازوها، شکم، باسن، ران و زیر چانه انجام می شود. مردها هم بیشتر برای پهلوها و شکم خود تقاضای انجام لیپوماتیک را دارند. همه ی افراد گزینه مناسبی برای انجام لیپوماتیک نیستند؛ مثلا:

    1- کسانی که سابقه ابتلا به بیماری های مختلف را دارند

    در درجه اول اگر از نظر فیزیکی در شرایط خوبی قرار نداشته باشید و مریض باشید، با مشکلات و عوارض زیادی بعد از لیپوماتیک مواجه می شوید. اگر سابقه بیماری هایی مثل بی نظمی در ضربان قلب، خونریزی شدید، دیابت، بیماری های عفونی، فشار خون، اختلالاتی مثل حملات قلبی، ایجاد لخته خون در بدن و بویژه در پاها و و ریه ها و سایر بیماری های مربوط به سیستم ایمنی را دارید، کاندید مناسبی برای لیپوماتیک نیستید.

     

    لیپوماتیک برای چه افرادی مناسب نیست

     

    2- کسانی که افزایش وزن دارند

    لیپوماتیک می تواند شکل و طرح بدن را تغییر بدهد ولی نمی تواند جای تغذیه سالم و ورزش را بگیرد. افراد زیادی هستند که اضافه وزن دارند و هدفشان از انجام لیپوماتیک کاهش وزن است؛ این افراد کاندید مناسبی برای لیپوماتیک نیستند چون متخصص به فرادی اجازه لیپوماتیک را می دهد که وزن نرمالی دارند. کسانی که وزن ثابتی ندارند هم نباید سریع برای لیپوماتیک اقدام کنند؛ 3 الی 6 ماه قبل از لیپوماتیک وزن بیمار دائما بررسی می شود و حتما باید ثابت بماند تا اجازه ی لیپوماتیک به بیمار داده بشود.

    3- کسانی که داروهای خاصی مصرف می کنند

    افرادی که از داروهای زیر استفاده می کنند، کانددید خوبی برای لیپوماتیک نیستند:

    1. آسپرین
    2. داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی
    3. کمادین یا وارفارین که برای رقیق شدن خون بکار می رود و غیره

    داروهای نام برده شده، احتمال خونریزی را در حین لیپوماتیک و بعد از آن افزایش می دهند. داروهایی که مانع متابولسیم لیدوکائین می شوند، با بی حسی موضعی که در حین لیپوماتیک استفاده می شود تداخل دارویی داشته و مشکلات زیادی را برای بیمار بوجود می آورند. از مصرف این داروها حداقل دو هفته قبل از لیپوماتیک باید خودداری بشود.

    4- کسانی که پوست انعطاف پذیری ندارند

    پوست افراد از نظر قابلیت ارتجاعی با یکدیگر متفاوت است؛ افرادی که انعطاف پذیری پوستشان بسیار کم است و پوست آنها بعد از لیپوماتیک نمیتواند به حالت اول خود برگردد، کاندید خوبی برای لیپوماتیک به شمار نمی آیند. کیفیت پوست، فاکتوری است که متخصص با معاینه بدن بیمار می تواند قابلیت ارتجاعی پوست را بررسی کند و به بیمار بگوید که کاندید مناسبی برای لیپوماتیک هست یا خیر. پوستی که قابلیت ارتجاعی خوبی ندارد، بعد از لیپوماتیک بسیار شل و آویزان می شود و در نتیجه،  بیمار شاهد نتایج خوبی و رضایت بخشی ار لیپوماتیک نخواهد بود. بالا بودن سن در لیپوماتیک، فاکتور مهمی محسوب نمی شود ولی بیمارانی که 40 سال به بالا دارند، قلبیت ارتجاعی پوستشان بسیار پایین است.

    5- کسانی زیر 18 سال سن دارند

    افراد زیر 18 سال در انجام لیپوماتیک محدوددیت دارند زیرا لیپوماتیک می تواند سلامتی آنها را به خطر بیندازد. البته همه ی افراد بالای 18 سال نمی توانند به راحتی لیپوماتیک انجام بدهند و از قبل، بدن آنها توسط متخصص معاینه می شود و یک سری آزمایش های خاصی را هم باید انجام بدهند تا سلامت کامل بدن آنها تایید بشود و بعد برای لیپوماتیک اقدام کنند.

    6- کسانی که سیگار می کشند

    سیگار حاوی نیکوتین است و باعث اسپاسم های شدید رگ های کوچک خونی در زیر پوست می شود. اسپاسم رگ های خونی در جریان خون فرد تاثیر منفی می گذارد. کسانی که سیگار می کشند، در صورت انجام لیپوماتیک هم نتایج خوبی نخواهند گرفت و با این کار فقط به مشکلات خود اضافه می کنند.

    7- کسانی که در مورد اثرات جانبی و عوارض بعد از لپیوماتیک بیش از حد نگران هستند

    لیپوماتیک هم مانند هر فرآیندی با یک سری عوارض و اثرات جانبی خاصی همراه است؛ بعضی از افراد با اطلاع از این عوارض بسیار نگران و مضطرب می شوند که این نگرانی خود تاثیر منفی در نتایج می گذارد.

    8- کسانی که توقعات واقع بینانه ای از لیپوماتیک ندارند

    فردی که قصد انجام لیپوماتیک را دارد، باید از تمام جزئیات این فرآیند باخبر باشد؛ مثلا اینکه لیپوماتیک نمی تواند سلولیت را برطرف کند، واقعیتی است که بیمار باید آن را درک کند.

    9- کسانی که به دلایل مختلف نمی توانند در دوره ریکاوری لیپوماتیک به استراحت بپردازند

    افرادی که به دلیل مشغله کاری و یا دلایل دیگر نمی توانند از انجام فعالیت های خود دست بکشند و چندین هفته استراحت کنند، گزینه خوبی برای لیپوماتیک نیستند؛ استراحت برای ترمیم بافت های آسیب دیده بسیار ضروری است.

    10- کسانی که الکل مصرف می کنند

    مصرف الکل هم مانند بعضی از داروها باعث افزایش خونریزی در حین لیوماتیک و حتی بعد از آن می شود. الکل با مواد بی حسی یا بیهوشی تداخل دارد. اگر متخصص شک کند که بیمار قبل از عمل الکل مصرف کرده است، انجام لیپوماتیک را به تاخیر می اندازد.

     قبل از اقدام برای لیپوماتیک چه نکاتی را باید در نظر بگیریم ؟

    یک رژیم غذایی متعادل و سبک زندگی سالم، جزو شرط های اصلی برای رسیدن به اندام ایده آل است. حتی با وجود رعایت رژیم غذایی و انتخاب سبک سالم در زندگی، باز هم این احتمال وجود دارد که چربی های موضعی در بدن شما شکل بگیرند که براحتی از بین نروند. لیپوماتیک می تواند یک قدم شما را به اندام ایده آلتان نزدیک کند. شما کاندید خوبی برای لیپوماتیک هستید اگر:

    1. چربی های موضعی دارید که با سایر بخش های بدنتان تناسبی ندارند
    2. دوست دارید در بعضی از بخش های بدنتان تغییراتی را ایجاد کنید
    3. از تجمع مایعات در بافت های بدنتان رنج می برید و از تورمی که در سطح پوستتان بوجود آمده است، ناراحت هستید
    4. از بزرگ بودن سینه هایتان خجالت می کشد (هم مردان و هم زنان) و می خواهید سایز سینه هایتان را را کم کنید.
    شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاندیدهای مناسب برای لیپوماتیک مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.   
     

      جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

    https://rozclinic.com
    امیر علوی
    دوشنبه 28 آبان 1397 - 5:12
    بازدید : 347

    تزریق بوتاکس به بینی و ماندگاری آن

    >> تزریق بوتاکس به بینی

    اگر از ظاهر بینی تان خوشتان نمی آید، شاید در مورد فرآیند "تزریق بوتاکس به بینی" چیزهایی را شنیده باشید که به عمل جراحی هم نیازی ندارد؛ تزریق بوتاکس به بینی با نام هایی مثل "رینوپلاستی مایع" یا "رینوی مایع" هم شناخته می شود.   تزریق بوتاکس به بینی   تزریق بوتاکس در بینی با اصطلاح "تغییر شکل بینی در 15 دقیقه" هم در بین مردم شناخته می شود. بسیاری از بیماران بجای اینکه برای اصلاح نواقص بینی خود زیر تیغ جراحی بروید، تزریق بوتاکس در بینی را به عمل بینی ترجیح می دهند. تزریق بوتاکس به بینی می تواند بخش هایی را در بینی اصلاح کند که به بینی شما ظاهر و فرمی نامناسب داده اند. سازمان غذا و داروی آمریکا استفاده از بوتاکس را برای بینی تایید نکرده است.

     

    تزریق بوتاکس به بینی

     

    >> مزایای تزریق بوتاکس در بینی نسبت به عمل جراحی بینی

    1. دردی ندارد
    2. نیازی به جراحی ندارد
    3. نسبت به عمل جراحی بینی، کم هزینه تر است
    4. نتایج ماندگاری دارد
    5. هیچ اسکاری به جا نمی ماند
    6. به بیهوشی عمومی نیازی ندارد
    7. نیازی به بستری ندارد
    8. نتایج بهتر و طبیعی تری نسبت به عمل جراحی بینی به دنبال دارد

    عمل جراحی بینی، فرآیندی است که شامل شکاف بینی می شود و بعد در ساختار غضروف ها و استخوان بینی تغییراتی ایجاد می شود تا اندازه و شکل بینی عوض بشود. اگر در عمل جراحی بینی به غضروف بیشتری نیاز باشد، شاید از غضروف های گوش استفاده کنند. بعد از عمل جراحی، بینی شما پانسمان می شود و از اسپلینت برای نگه داشتن آن استفاده می شود. تورم بینی تا ماه ها ادامه دارد و کبودی هم تا چند هفته برطرف می شود. تزریق بوتاکس در بینی، روشی غیر تهاجمی برای تغییر شکل بینی است. در مقایسه با عمل جراحی بینی که نتایج آن بعد از یک سال مشخص می شود، نتایج ترزیق بوتاکس در بینی بلافاصله بعد از 15 دقیقه مشخص می شود.

    >> فرآیند تزریق بوتاکس در بینی

    قبل از تزریق بوتاکس، بینی و اطراف آن به خوبی ضد عفونی می شوند تا احتمال بروز عفونت پایین باشد. متخصص با کمک سوزن، دوز مناسبی از بوتاکس را بر روی نقاط مشخصی از بینی شما تزریق می کند که مکان این نقاط بستگی به نواقص بینی و نیازهای شما دارد.

    >> کاربردهای تزریق بوتاکس در بینی

    1. اصلاح قوز بینی
    2. اصلاح برآمدگی های بینی
    3. ایجاد نمایی باریکتر از بینی بیمار
    4. بالا بردن نوک بینی

    >> برای اصلاح نواقص بینی، بوتاکس در چه بخش هایی از بینی تزریق می شود؟

    1. بوتاکس را می توان بین چشم ها و قسمت بالای بینی تزریق کرد تا برآمدگی بینی اصلاح بشود
    2. تزریق بوتاکس می تواند در بالا یا پایین قوز بینی هم انجام بشود

    در واقع، بوتاکس را می توان در هر جایی از بینی تزریق کرد تا بتواند نواقص آن را اصلاح کند. نواحی تزریق بوتاکس در بینی توسط متخصص مشخص می شود. بوتاکس حتی در نوک بینی هم تزریق می شود تا باعث بهبود فرم بینی بشود و پهن یا تخت بنظر نرسد.

    >> تزریق بوتاکس در بینی چقدر طول می کشد؟

    تزریق بوتاکس در بینی به همراه مشاوره قبل از آن، حدودا بین 15 الی 30 دقیقه طول می کشد. البته فرم بینی و دوز مناسب بوتاکس برای هر بیماری نسبت به سایر بیماران متفاوت است و بنابراین تزریق بوتاکس در بینی بعضی از بیماران بیشتر طول می کشد و برای دسته ای از بیماران هم تزریق بوتاکس به مدت زمان کوتاه تری نیاز دارد. تزریق بوتاکس به بینی به ریکاوری هم نیازی ندارد و بلافاصله بعد از تزریق می توانید به منزل یا سر کار خود برگردید و به فعالیت های روزانه خودتان مشغول بشوید. در صورت تمایل، همزمان با تزریق بوتاکس در بینی خودتان می توانید در سایر بخش های صورتتان هم بوتاکس تزریق کنید.

    >> ماندگاری تزریق بوتاکس در بینی

    ماندگاری تزریق بوتاکس در بینی به متابولیزم بدن شما و نحوه تزریق بوتاکس در بینی شما بستگی دارد و معمولا بین 12 ماه ماه تا 2 سال ماندگاری دارد و بعد از این مدت، بدن مواد بوتاکس را جذب می کند و بینی به حالت اولیه خود باز می گردد.

    >> چه کسانی می توانند در بینی خود بوتاکس تزریق کنند ؟

    شما کاندید خوبی برای تزریق بوتاکس در بینی هستید اگر:

    1. می خواهید برآمدگی بینی تان را اصلاح کنید
    2. می خواهید بینی شما با سایر اجزای صورتتان، از تناسب خوبی برخوردار باشند
    3. برآمدگی بینی تان یک دست یا مسطح است
    4. نوک بینی شما افتاده است و به لیفت نیاز دارد
    5. لبه های سوراخ بینی تان بسیار بالا هستند

    تزریق بوتاکس در بینی مناسب افراد بالغی است که از نظر سلامت فیزیکی در شرایط خوبی قرار دارند. شما کاندید مناسبی برای تزریق بوتاکس در بینی هستید اگر نواقص کوچکی در بینی خودتان دارید. اینکه بیمار توقعات واقع بینانه ای از نتایج تزریق بوتاکس داشته باشد هم بسیار مهم است. تزریق بوتاکس در بینی نمی تواند نتایج عمل جراحی بینی را به دنبال داشته باشد و تمام ابعاد بینی را تغییر بدهد؛ تزریق بوتاکس در بینی نمی تواند سوراخ های بزرگ بینی را کوچکتر کند و یا اینکه بینی بزرگ را کوچک کند. اگر می خواهید سایز بینی خودتان را کاهش بدهید و یا نواقص اصلی بینی تان را اصلاح کنید، کاندید خوبی برای تزریق بوتاکس در بینی هستید. بسیاری از بیمارانی که بینی آنها نواقص کوچکی داشته است با تزریق بوتاکس توانسته اند به نتایج بسیار خوبی برسند.

    >> اثرات جانبی تزریق بوتاکس در بینی

    بعد از تزریق بوتاکس شاهد اثرات جانبی زیر در ناحیه بینی هستید:

    1. تورم خفیف
    2. قرمز شدن سطح بینی
    3. کبودی بینی

    البته تزریق بوتاکس به بینی نسبت به عمل جراحی بینی، عوارض و اثرات جانبی بسیار کمی را به دنبال دارد. در موارد نادری، تزریق بوتاکس می تواند باعث عفونت و یا واکنش های آلرژیک هم بشود.

    >> آیا تزریق بوتاکس در بینی درد دارد؟

    مثل فرآیندهای دیگر، قبل از تزریق بوتاکس در بینی از بی حسی موضعی استفاده می شود و بیمار هیچگونه دردی را حین وارد شدن سوزن بوتاکس به بینی خود احساس نمی کند.

    >> مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس در بینی

    1. سرتان را به مدت 3 تا 4 ساعت بالا نگه دارید
    2. بینی و اطراف آن را ماساژ ندهید
    3. سعی کنید اخم نکنید و با چشم نیمه باز هم نگاه نکنید زیرا به بینی فشار وارد می شود.
    شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق بوتاکس به بینی مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.   
     
     

      جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

    امیر علوی
    دوشنبه 28 آبان 1397 - 5:12
    بازدید : 318

    عوارض تزریق ژل لب و اثرات جانبی آن

    >> عوارض تزریق ژل لب

    برجسته سازی لب ها، فرآیندی است که با تزریق ژل می توان به حجم لب ها اضافه کرد. لب های هر انسانی با انسانهای دیگر متفاوت است و بنابراین نوع ژل و تکنیک هایی برای تزریق ژل لب استفاده می شود در هر انسانی متفاوت است. متخصص همه موارد را ارزیابی می کند و از بهترین ژل برای برجسته سازی لب های شما استفاده می کند.   عوارض تزریق ژل لب

     

    >> اثرات جانبی، عوارض و مشکلات مربوط به تزریق ژل لب

    1-واکنش آلرژیک

    انواع مختلفی از ژل برای تزریق وجود دارد؛ مثلا کلاژن گاوی یک نوع از کلاژن است که که از گاو گرفته می شود و با سایر مواد تشکیل دهنده ژل ترکیب می شود و یا به صورت مجزا بر روی لب ها تزریق می شود. این کلاژن در بعضی از افراد می تواند واکنش های آلرژیک را به دنبال داشته باشد؛ بخاطر همین متخصص قبل از تزریق ژل به صورت کامل، ابتدا آن را برروی شما تست می کند تا شاهد بروز واکنش آلرژیک بعد از تزریق ژل در لب ها نباشید. متخصص قبل از تزریق ژل از محلول بی حسی لیدوکائین بر روی لب های شما استفاده می کند؛ اگر نسبت به لیدوکائین و یا سایر محلول های بی حس کننده هم حساسیت دارید، به متخصص اطلاع بدهید تا از بروز واکنش آلرژیک جلوگیری بشود.   عوارض تزریق ژل لب   نشانه های واکنش آلرژیک در لب ها شامل قرمزی، تورم و خارش است. اگر این علائم شدیدتر شدند مثلا به سختی می توانستید نفس بکشید، سریع به نزد متخصص مراجعه کنید. ژل هایی که در لب ها تزریق می شوند، از مواد طبیعی ساخته شده اند مثل اسید هیالورونیک و احتمال اینکه واکنش های آلرژیک را تجربه کنید، بسیار پایین است.

    2-دوره ریکاوری طولانی مدت

    تزریق ژل در لب به بافت های لب آسیب می زند و شما شاهد قرمزی تورم و کبودی در لب هایتان خواهید بود که می تواند از 2 روز تا دو هفته ادامه داشته باشد. وقتی برای لب هایتان ژل تزریق می کنید، حتما باید خودتان را برای دوره ریکاوری هم آماده کنید. بعد از تزریق ژل در لب از کسی بخواهید شما را تا خانه همراهی کند و در خانه هم از انواع مسکن، غذاهای مفید برای کاهش ریسک خونریزی و بالش های راحتی که بتوانید سرتان را بر روی آن بگذارید تا از تورم لب های شما کاسته شود هم استفاده کنید. از متخصص در مورد کرم ها و روغن هایی که می توانید بعد از تزریق ژل بر روی لب هایتان استفاده کنید تا از میزان خشکی و درد لب ها کاسته بشود هم سوالاتی را بپرسید.

    3-ایجاد اسکار

    وقتی پوست اطراف لبها آسیب ببنید، اسکارهایی هم ایجاد می شود. اسکار نوعی کلاژن است که باعث دردناک شدن لبها می شود و رنگ و ساختار پوست لب را هم تغییر می دهد.

    4-عفونت

    استفاده از تکنیک های استرلیزه در هنگام تزریق ژل برای جلوگیری از ورود باکتری ها به بخش های داخلی پوست لب شما برای جلوگیری از عفونت، واقعا ضروری است. شما می توانید از متخصص بپرسید که از چه تکنیک هایی برای جلوگیری از ایجاد عفونت درلب های شما استفاده می کند. اکثر متخصص ها در دوره ریکاوری برای بیمار آنتی بیوتیک تجویز می کنند تا از ایجاد عفونت جلوگیری کنند.

    5-بافت مردگی

    بافت مردگی که شامل آسیب شدید به بافت های لب می شود، یکی از بزرگترین و مهم ترین عوارض تزریق ژل در لب است. بافت مردگی بخاطر تزریق ژل در رگ های خونی بوجود می آید و باعث از بین رفتن بافت های زیرین لب می شود. بافت مردگی جزو عوارض نادر تزریق ژل در لب است ولی احتمال آن وجود دارد. برای اینکه احتمال بافت مردگی به صفر برسد، بیمار باید متخصصی را انتخاب کند که ماهر و با تجربه باشد.

    6-نتایج دور از انتظار

    با وجود اینکه متخصص تلاش می کند تا انتظارات شما را برآورده سازد ولی گاهی اوقات نتایج تزریق در لب، آنطور که شما می خواهید نخواهند بود. نتایجی که تزریق ژل در لب می تواند به دنبال داشته باشد شامل:

    1. تزریق بیش از حد ژل در لب
    2. تزریق دوز بسیار کمی از ژل و کوچک ماندن لب ها بعد از تزریق
    3. عدم تقارن لب بالا و لب پایین
    4. ناهماهنگی و عدم تناسب فرم لب ها با اجزای صورت
    5. برطرف نشدن چین و چروک های اطراف دهان

    برای اینکه از این عوارض دور بمانید، حتما از متخصص بخواهید عکس های قبل و بعد از تزریق ژل در لب بیماران را به شما نشان بدهد و از متخصص بپرسید که در هفته، در ماه و در سال چند بار در لب بیماران ژل تزریق می کند. متخصص نمی تواند واکنش لب های شما را به ژلی که تزریق می کند، دقیقا پیش بینی کند ولی شما باید در مورد اهداف خودتان از تزریق ژل با او صحبت کنید و مطمئن باشید که بیان انتظارات شما می تواند در کاهش مشکلات و عوارض بعد از تزریق ژل نقش بسیار مهمی داشته باشد.

    >> ژل های نیمه دائمی باعث مشکلات همیشگی می شوند

    خوشبختانه بیشتر اثرات جانبی تزریق ژل در لب ها موقتی هستند. اثرات ژل هایی مثل ژوویدرم و رستیلن را می توان با کمک آنزیمی خاص خنثی کرد پس تزریق ژل های اسید هیالورونیک باعث مشکلات دائمی و ثابتی در بیمار نخواهد شد. علاوه بر ژل های استانداردی که بین 6 الی 9 ماه ماندگاری دارند، ژل هایی با نتایج دائمی تر هم وجود دارد که می توانند باعث اثرات جانبی طولانی مدتی بشوند. ژل هایی که از سیلیکون و مواد مصنوعی ساخته شده اند، باعث تخریب بافت های لب می شوند. حتی اگر دوز مناسبی از این ژل ها در لب تزریق بشود، باز هم باعث التهاب و تورم بیش از حد لب ها می شوند که می تواند شکل طبیعی لب ها را از بین ببرد. بروز عفونت در اثر تزریق ژل های نیمه دائمی هم بسیار بالاست.

    >> نتایج تزریق ژل هایی که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید نشده اند

    نوع  ژلی که استفاده می کنید، بسیار مهم است. متخصصان ما در کلینیک تخصصی پوست و مو رز از ژل هایی برای لب استفاده می کنند که حاوی اسید هیالورونیک است و دارای تاییدیه هم هستند. تزریق ژل هایی که دارای تاییدیه نباشند، ریسک های زیادی را به دنبال خواهد داشت. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل در لب مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید. 
     

      جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

    https://rozclinic.com
    امیر علوی
    دوشنبه 28 آبان 1397 - 5:11
    بازدید : 393

    تزریق بوتاکس لب برای لبخندی زیباتر

    >> تزریق بوتاکس لب

    تزریق بوتاکس در لب ها می تواند فواید زیادی را برای شما به دنبال داشته باشد. بوتاکس می تواند به طور موقت ماهیچه های لب را ضعیف یا فلج کند.   تزریق بوتاکس لب   یک بار تزریق بوتاکس در لب ها می تواند تا 3 ماه ماندگاری داشته باشد. خطوط و چین و چروک های روی لب می تواند در اثر فاکتورهای زیر بوجود بیاید:

    1. خندیدن
    2. اخم کردن
    3. بوسیدن
    4. سیگار کشیدن
    5. افزایش سن
    6. از بین رفتن بافت های زیرین لب
    7. کاهش تولید کلاژن

    کاهش تولید کلاژن باعث ضعیف شدن پوست لبها می شود و در نتیجه چین و چروک هایی در لب بالایی بوجود می آیند.   تزریق بوتاکس لب   افرادی که دهان خود را بسیار تکان می دهند، احتمال ایجاد چین و چروک در لب های بالایی آنها بیشتر از افرادی است که از لب های خود کمتر استفاده می کنند. یک دیگر از دلایل ایجاد چین و چروک در لب بالایی، کشیدن سیگار است. پوست افراد سیگاری زودتر از بقیه افراد، پیر و شکسته می شود زیرا سیگار باعث انقباض رگ های خونی زیر پوست می شود و با کاهش جریان خون و جمع تر شدن دهان، احتمال ایجاد چین و چروک در لب بالایی بیشتر می شود.

    >> فواید تزریق بوتاکس برای لب ها :

    1. کاهش چین های روی لب بالایی و پایینی
    2. بهبود خطوط گوشه دهان
    3. بوتاکس از نمایان شدن لثه در حین خندیدن جلوگیری می کند
    4. تزریق بوتاکس باعث می شود لب بالایی بالاتر برود که در اصطلاح به آن "لیفت لب با بوتاکس" گفته می شود

    تاثیر بوتاکس بر روی لب های شما به نقاطی که بوتاکس تزریق می شود هم بستگی دارد؛ برای مثال، لیفت لبها با تزریق بوتاکس در اثر غیر فعال شدن ماهیچه های اطراف لب ها بوجود می آید و در واقع تزریق بوتاکس باعث بزرگ شدن لبها هم می تواند بشود. در بیشتر موارد، تزریق بوتاکس معمولا بین 10 الی 15 دقیقه طول می کشد. تزریق بوتاکس به دوره ریکاوری نیازی ندارد و شما می توانید بلافاصله بعد از تزریق بوتاکس به فعالیت های روتین خودتان بپردازید.

    >> تکنیک تزریق بوتاکس به منظور لیفت لبها

    لیفت لبها، فرآیندی است که با کمک تزریق بوتاکس انجام می شود. برای اینکه بوتاکس باعث لیفت لبها بشود، متخصص چندین واحد بوتاکس را در وسط لب بالایی شما تزریق می کند. وقتی ماهیچه های لب غیر فعال و یا فلج بشوند، لب ها به سمت بالا می روند و به طور طبیعی بزرگ می شوند. اگر قصد دارید لبهایتان را برجسته کنید، می توانید با متخصص صحبت کنید تا بر روی لب هایتان فیلر تزریق کند. شما می توانید از بوتاکس و فیلر لب به طور همزمان استفاده کنید تا شاهد نتایج فوق العاده آن باشید.

    >> تکنیک تزریق بوتاکس برای لبخندی زیباتر

    تزریق بوتاکس با تکنیک مخصوصی می تواند لثه ها را در حین خندیدن بپوشاند تا شما صاحب لبخند زیباتری بشوید. بعضی از انسانها در حین خندیدن، دندان های بالا و لثه هایشان مشخص می شود که در اصلاح به آن "خنده دندانی" گفته می شود چون موقع خندیدن انگار تمام دندان هایشان مشخص می شود. دسته ای دیگر از افراد هم هستند که موقع خندیدن، لثه هایشان معلوم نمی شود یا فقط بخش بسیار کوچکی از لثه هایشان مشخص می شود. یکی از تکنیک های تزریق بوتاکس مربوط به حل این مشکل می شود که متخصص بوتاکس را در بخشی از لب به نام "کمان کوپید" تزریق می کند. کمان کوپید در قسمت میانی بالای لب های شما قرار دارد که در زیر آن ماهیچه قرار دارد. این ماهیچه مسئول جمع تر کردن لب ها است. وقتی بعد از تزریق بوتاکس می خندید، ماهیچه های غیر فعال شما به پوشاندن لثه های شما کمک می کنند و باعث جلوه بیشتر لب های ما در حین خندیدن می شوند. اگر می خواهید از این تکنیک تزریق بوتاکس بهره مند بشوید، حتما از قبل به متخصص اطلاع بدهید.

    >> اثرات جانبی تزریق بوتاکس در لب

    در صورتیکه بوتاکس توسط متخصص با تجربه ای در لب تزریق بشود، کاملا بی خطر است و عوارض خاصی را به دنبال ندارد. البته سازمان غذا و داروی آمریکا هنوز استفاده از بوتاکس برای لب را تایید نکرده است. بعد از تزریق بوتاکس در لب، شاهد عوارض جانبی خفیفی خواهید بود که چند روز طول می کشد تا برطرف بشوند؛ عوارض و اثرات جانبی تزریق بوتاکس در لب شامل:

    1. بی حسی و کرختی لبها
    2. کبودی لب ها
    3. تورم لبها که باعث می شود لب ها بزرگتر از حد واقعی خود به نظز برسند
    4. حساسیت
    5. سردرد
    6. حالت تهوع

    تزریق بوتاکس در ماهیچه ی لب و کاهش چین وچروک های اطراف دهان باعث می شود تا نتوانید بعضی از کارها را مثل قبل انجام بدهید؛ مثل سوت زدن، بوسیدن و یا مکیدن بعضی از غذاها. تزریق بوتاکس می تواند بر روی صحبت کردن شما و تلفظ کلمات هم تاثیر بگذارد. بعضی از افراد هم بعد از تزریق بوتاکس، به طور غیر عمدی لب هایشان را گاز می گیرند. بعضی از اثرات جانبی وقتی به وجود می آیند که بوتاکس از سمت ماهیچه لب ها به سمت ماهیچه ها و بافت های دیگر حرکت می کند. این دسته از عوارض جانبی شامل:

    1. ضعف کلی ماهیچه ها
    2. تنگی نفس
    3. ایجاد مشکلاتی در صحبت کردن
    4. ایجاد مشکلاتی در خوردن غذا
    5. اختلالات بینایی

    اگر باردار هستید و یا قصد بارداری را در سه ماه آینده دارید، برای تزریق بوتاکس در لب هایتان محدودیت دارید.

    >> قبل از تزریق بوتاکس در لبهایتان

    1. به نتایجی که دوست دارید از تزریق بوتاکس در لبهایتان بگیرید فکر کنید
    2. عکس قبل و بعد بیمارانی که در لبهایشان بوتاکس تزریق کرده اند را بررسی کنید
    3. در جلسه مشاوره، در مورد توقعاتتان از تزریق بوتاکس با متخصص صحبت کنید
    4. قبل از تزریق بوتاکس، در مورد تمام اثرات جانبی که بوتاکس می تواند به دنبال داشته باشد مطالعه کنید
    5. در مورد مراقبت های قبل و بعد از تزریق بوتاکس از متخصص خود کمک بگیرید

    >> هزینه تزریق بوتاکس در لب

    تزریق بوتاکس، فرآیند طبیعی محسوب می شود زیرا غیر تهاجمی است و به جراحی نیازی ندارد. نتایج تزریق بوتاکس موقتی است و تا 6 ماه یا بیشتر ماندگار است. هزینه تزریق بوتاکس در لب به نوع بوتاکس و مقدار مورد نیاز از بوتاکس بستگی دارد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق بوتاکس در لب مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

      جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

    https://rozclinic.com
    امیر علوی
    دوشنبه 28 آبان 1397 - 5:11
    بازدید : 352

    تزریق بوتاکس صورت و اثرات جانبی آن

    >> تزریق بوتاکس صورت

    چین و چروک های صورت بخاطر انقباض های همیشگی ماهیچه های صورت و همچنین بخاطر سایر عواملی که باعث آسیب های پوستی می شوند بوجود می آیند. اولین آثار پیری در صورت مربوط به ایجاد چین و چروک در اطراف چشم ها، پیشانی، گونه ها و لب ها می شود.   چین و چروک، ویژگی طبیعی صورت انسان محسوب می شود ولی بیشتر افراد فکر می کنند که چین و چروک ها باعث می شوند تا پیرتر نشان داده بشوند. بعضی از افراد برای کاهش چین و چروک های صورت خود تصمیم می گیرند تا بوتاکس تزریق کنند. بوتاکس انواع مختلفی دارد مثل بوتاکس دیپورت یا زئومین. تزریق بوتاکس ماهیچه های صورت را فلج می کند و چین و چروک های صورت را برای دوره زمانی خاصی از بین می برد.

     

    تزریق بوتاکس صورت

     

    >> انواع چین و چروک های صورت

    چین و چروک های صورت به دو دسته تقسیم می شوند؛ چروک های فعال (دینامیک) و چروک های عمیق

    1- چروک های فعال (دینامیک)

    چروک های فعال با حرکت ماهیچه های صورت در حین خندیدن و نگاه کردن با چشم نیمه باز ایجاد می شوند. این چین و چروک ها بیشتر در اطراف لب ها، روی پیشانی و بین ابروها دیده می شوند. همچنین خطوط پنجه کلاغی گوشه چشمانتان هم جزو چروک های فعال محسوب می شوند. همه انسانها با چین و چروک های فعال متولد می شوند. همزمان با بالاتر رفتن سنتان ، این چین و چروک ها به تدریج عمیق تر می شوند. بوتولونیوم توکسین می تواند این چین و چروک های فعال را به طور موقت در صورت از بین ببرد.

    2- چروک های عمیق

    چین و چروک های عمیق زمانی در صورت بوجود می آیند که میزان تولید کلاژن کاهش شدیدی پیدا کند. کلاژن، پروتئینی است که در لایه های زیرین و عمیق پوست وجود دارد. افزایش سن و آسیب های نور خورشید دو فاکتوری هستند که باعث کاهش میزان تولید کلاژن در بافت های پوست می شوند. کاهش و توقف تولید کلاژن باعث انبساط و ترک خوردن پوست می شود و در نهایت، چین و چروک های عمیقی در سطح پوست صورت ایجاد می شوند. بوتولونیوم توکسین تاثیر کمتری در رفع این چین و چروک ها دارد و برای رسیدن به نتایج بهتر، بیمار باید چندین بار اقدام به تزریق بوتاکس نماید.

    >> بوتاکس چه تاثیری بر روی چین و چروک های صورت می گذارد؟

    بوتولونیوم توکسین توسط باکتری خاصی تولید می شود و دوزهای بالای آن، بسیار سمی است. برای کاهش چین و چروک های صورت از دوز بسیار کمی از بوتاکس استفاده می شود. وقتی بوتولونیوم توکسین بر روی بخش های مختلف صورت تزریق می شود، پیام های عصبی خاصی را بلاک می کند تا ماهیچه ها منقبض نشوند. با فلج شدن ماهیچه ها هم چین و چروک های آزار دهنده صورت از بین می روند. ماندگاری بوتاکس بین 3 الی 6 ماه است و بعد از آن هم ماهیچه ها دوباره فعالیت خود را شروع می کنند و سر و کله ی چین و چروک ها دوباره پیدا می شود. تزریق بوتاکس صورت فقط چند دقیقه طول می کشد و بعد از 3 روز، شاهد نتایج آن خواهید بود. با گذشت یک هفته همچنان تغییرات ادامه دارد و از میزان چین و چروک ها به تدریج کاسته می شود.

    >> کاربردهای بوتاکس برای بخش های مختلف صورت

    >>> قسمت بالایی صورت

    1- رفع خطوط اخم

    خطوط عمودی اخم در قسمت برآمدگی پیشانی بین ابروها قرار دارند و حالتی خسته یا عصبانی به صورت می دهند. تزریق بوتاکس برای رفع این خطوط بسیار موثر است. اگر خطوط اخم عمیق باشند، متخصص از فلیرهای پوستی و بوتاکس بصورت ترکیبی و همزمان استفاده می کند.

    2- رفع خطوط پیشانی

    خطوط پیشانی به خطوط تعجب هم معروف هستند و وقتی ابروهای شما بالا می روند، این خطوط در صورت نمایان می شوند. خطوط پیشانی، فرد را پیرتر نشان می دهند. تزریق بوتاکس می تواند این خطوط را کاهش بدهد ولی نمی تواند به طور کامل این خطوط را از بین برد.

    3- رفع خطوط بینی (دو طرف بینی)

    بعضی از افراد با چروک بینی هم درگیر هستند و وقتی که فین می کنند یا چیزی رو بو می کنند، این خطوط در بینی ظاهر می شوند. تزریق بوتاکس در دو طرف بینی می تواند باعث کاهش این خطوط بشود.

    >>> چشم ها

    1- لیفت ابروها و چشم هایی با پلک افتاده

    تکنیک پیشرفته ای وجود دارد که می تواند برای بالاتر بردن یا لیفت ابروها استفاده بشود که به آن لیفت صورت با بوتاکس گفته می شود. با لیفت ابروها، چشم ها هم بازتر می شوند؛ بازتر شدن چشم ها هم یکی از مزیت های تزریق بوتاکس محسوب می شود.

    2- رفع چین و چروک های گوشه چشم ها (خطوط پنجه کلاغی)

    تزریق بوتاکس تاثیر زیادی در کاهش خطوط پنجه کلاغی گوشه چشم ها دارد. اگر از تکنیک درستی در حین تزریق بوتاکس در این ناحیه استفاده بشود، چشم هایی که پلک افتاده ای دارند، بازتر از قبل می شوند.

    3- رفع خطوط زیر چشم ها (خطوط اشک)

    در حین تزریق بوتاکس برای رفع خطوط زیر چشم ها باید خیلی دقت کرد زیرا این ماهیچه، پلک پایینی چشم را کنترل می کند.

    >>> بخش پایینی صورت

    1- رفع خطوط اطراف دهان

    در بیشتر حالت های صورت، خطوط اطراف دهان سریع ظاهر می شود و با تزریق بوتاکس در گوشه های دهان می توان خنده ی بیمار را هم اصلاح کرد.

    2- رفع گودی چانه

    با افزایش سن، ماهیچه های چانه بسیار فعال می شوند و حالتی افتاده به خود می گیرند و به تدریج گود می شوند. تزریق بوتاکس می تواند از حرکت این ماهیچه جلوگیری کند و میزان گودی چانه را بهبود ببخشد.

    3- فک و گردن

    چین و چروک ها تا فک و گردن هم می توانند پیش روی کنند و تزریق بوتاکس می تواند نقش مفیدی در رفع این چین و چروک ها داشته باشد.

    4- بهبود زاویه فک (و جلوگیری از دندان قروچه)

    با تزریق بوتاکس در ناحیه فک می توان به راحتی از دندان قروچه جلوگیری کرد.

    >> چه کسانی می توانند در بخش های مختلف صورتشان بوتاکس تزریق کنند؟

    برای تزریق بوتاکس در صورت شما باید سالم باشید و حداقل 18 سال سن داشته باشید. محدودیت های تزریق بوتاکس در صورت شامل کسانی می شود که:

    1. بیماری مالتیپل اسکلروزیس (ام اس) دارند
    2. باردار یا شیرده هستند
    3. بعضی از ماهیچه های صورتشان ضعیف است
    4. افتادگی پلک بالایی چشم دارند
    5. اسکارهای عمیقی در صورت خود دارند
    6. پوست صورتشان بسیار کلفت و ضخیم است
    7. دو طرف صورتشان تقارنی با یکدیگر ندارند
    8. در بخشی که می خواهند بوتاکس تزریق کنند، مشکلات پوستی خاصی دارند

    قبل از اینکه در صورت خود بوتاکس تزریق کنید، در مورد مسائل زیر با متخصص صحبت کنید:

    1. سابقه پزشکی
    2. داروهای مصرفی
    3. ویتامین ها و مکمل های مصرفی
    4. محصولات گیاهی که روزانه مصرف می کنید.

    >> اثرات جانبی تزریق بوتاکس در بخش های مختلف صورت

    1. سر درد
    2. قرمزی چشم ها
    3. حساسیت و التهاب
    4. تورم
    5. کبودی
    6. افتادگی پلک چشم
    شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق بوتاکس در صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید. 
     

      جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

    https://rozclinic.com
    امیر علوی
    دوشنبه 28 آبان 1397 - 5:10
    بازدید : 362

    تزریق بوتاکس زیر چشم و اثرات آن

    >> تزریق بوتاکس زیر چشم

    دایره های سیاه زیر چشم نه تنها در افرادی که خواب خوبی ندارد و یا از نظر سلامتی در وضعیت خوبی قرار ندارند ایجاد می شود، بلکه تیرگی زیر چشم در بین افرادی که زندگی سالمی دارند و استراحت خوبی دارند هم مشاهده می شود.   تزریق بوتاکس زیر چشم   تزریق بوتاکس باعث کاهش چین و چروک ها و خطوط اطراف چشم ها می شود. به نظر شما آیا بوتاکس برای رفع گودی های سیاه زیر چشم هم تاثیری دارد؟ بوتولونیوم توکسین که با نام عمومی "بوتاکس" در بین مردم شناخته می شود، دارویی است که مانع از انقباض ماهیچه هایی می شود که عامل ایجاد چروک هستند. بوتاکس به طور موقت چین و چروک ها را در بخش های زیر هم کاهش می دهد:

    1. بین ابروها
    2. در پیشانی
    3. در گوشه های چشم ها
    4. اطراف دهان

    سازمان غذا و داروی آمریکا هنوز استفاده از بوتاکس را برای زیر چشم تایید نکرده است و عدم تایید این سازمان به معنای این است که تزریق بوتاکس در زیر چشم با اثرات جانبی خاصی همراه است.

     

    تزریق بوتاکس زیر چشم

     

    >> تزریق بوتاکس در زیر چشم چقدر موثر است؟

    در مورد تاثیر بوتاکس برای رفع حلقه ها یا گودی های سیاه زیر چشم تحقیقات کمتری انجام شده است و متخصص ها مطمئن نیستند که تزریق بوتاکس چقدر می تواند موثر و مفید باشد. در تحقیقاتی که بین 19 خانم انجام شده است، کسانی که به طور همزمان در زیر پلک پایینی چشمشان و همچنین در خطوط پنجه کلاغی گوشه های چشمانشان بوتاکس تزریق کرده اند نسبت به کسانی که فقط در پلک پایینی چشمشان بوتاکس دریافت کرده اند، نتیجه بهتری از بوتاکس گرفته اند؛ این بررسی ها نشان می دهد که تزریق بوتاکس می تواند تاثیر خوبی در رفع گود افتادگی ها و دایره های سیاه رنگ زیر چشم ها داشته باشد. محققان در مورد تاثیر تزریق دوزهای مختلف بوتاکس هم تحقیقاتی را انجام داده اند؛ بیمارانی که 8 واحد بوتاکس دریافت کرده بودند نتایج بهتری از این روند گرفتند ولی شاهد بیشترین عوارض و اثرات جانبی بعد از تزریق بوتاکس بوده اند.

    >> اثرات جانبی تزریق بوتاکس در زیر چشم

    چشم ها، بخش بسیار حساسی در صورت ما هستند؛ اثرات جانبی که تزریق بوتاکس در این ناحیه حساس می تواند به دنبال داشته باشد شامل:

    1. مشکلاتی در باز و بسته کردن چشم ها
    2. افتادگی پلک چشم
    3. بی حسی و کرختی در ناحیه چشم ها
    4. تورم در پلک پایینی چشم

    اثرات جانبی مشترک تزریق بوتاکس در بین بخش های مختلف صورت و از جمله در اطراف چشم ها شامل:

    1. خونریزی
    2. کبودی
    3. درد
    4. قرمز شدن چشم ها
    5. سرگیجه
    6. غش و ضعف

    سایر عوارض جدی تزریق بوتاکس عبارت است از:

    1. دو بینی
    2. ضعف ماهیچه ها
    3. یبوست
    4. عدم کنترل مثانه و بی اختیاری ادراری و غیره

    >> جزئیات فرآیند تزریق بوتاکس در زیر چشم ها

    متخصص بین 1 الی 3 سی سی بوتاکس که با نمک ترکیب شده است را در ماهیچه ی زیر چشمان شما تزریق می کند. در طول فرایند تزریق بوتاکس در زیر چشم، احتمالا احساس ناراحتی و کمی درد خواهید داشت. بلافاصله بعد از تزریق شما قادر به انجام فعالیت های عادی و نرمال خودتان هستید. بعد از 7 تا 14 روز می توانید شاهد نتایج تزریق بوتاکس در زیر چشمانتان باشید. با گذشت چند روز تغییراتی را در زیر چشمانتان خواهید دید. بهتر است تزریق بوتاکس در زیر چشم را هر 4 الی 6 ماه تکرار کنید تا همیشه چهره ی جوانی داشته باشید.

    >> نتایج بعد از تزریق بوتاکس در زیر چشم ها

    بعد از تزریق بوتاکس در زیر چشم ها تورم، پف و سیاهی زیر چشم ها بهبود پیدا می کند؛ مخصوصا در افرادی که سیاهی و فرورفتگی زیر چشمانشان در مراحل اولیه خود قرار دارد.

    >> محدودیت های تزریق بوتاکس در زیر چشم ها

    افراد زیر برای تزرق بوتاکس در چشم های خود محدودیت و ممنوعیت دارند:

    1. بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک یا بیماری لو گهریگ
    2. میاستنی گراویس (ضعف شدید عضلانی)
    3. سندروم لامبرت- ایتون
    4. علاوه بر اینها، کسانی که در زیر چشمانشان چربی اضافه ای داشته باشند، برای تزریق بوتاکس مناسب نیستند زیرا با تزریق بوتاکس، سلول های چربی متورم می شوند و در سطح پوست نمایان می شوند.

    >> نکاتی برای کاهش گود افتادگی و سیاهی زیر چشم ها

    1. سعی کنید 7 الی 8 ساعت در شب بخوابید
    2. حساسیتهای فصلی که باعث پف کردن زیر چشم هایتان می شوند را درمان کنید
    3. از کشیدن سیگار خودداری کنید
    4. از مصرف سدیم در رژیم غذاییتان خودداری کنید زیرا سدیم باعث می شود که بدن آب خود را از دست ندهد و در نتیجه صورت و چشمها پف می کنند
    5. در هنگام خواب به نحوه قرار گیری سرتان در روی بالش و زاویه سر نسبت به سایر بخش های بدن توجه کنید تا مایعات در زیر چشمانتان جمع نشوند
    6. در معرض نور زیاد خورشید قرار نگیرید و همیشه در هوای آفتابی از ضد آفتاب استفاده کنید.

    >> مراحل ایجاد فرورفتگی و دایره های سیاه در زیر چشم ها :

    مرحله اول : شکل گیری اولیه دایره های سیاه در زیر چشمها

    در مرحله اولیه، دایره های سیاه رنگ زیر چشم را می توان به آسانی درمان کرد زیرا پوست زیر چشم ها بسیار صاف است.

    مرحله دوم : دایره های سیاه در زیر چشم ها

    در مرحله دوم، دایره های سیاه زیر چشم به تدریج عمیق تر می شوند. بهترین راه برای درمان این دایره های سیاه، تزریق بوتاکس یا تزریق ژل هیالورونیک اسید است.

    مرحله سوم : وجود دایره های بسیار سیاه در زیر چشم ها

    در این مرحله وضعیت دایره های سیاه زیر چشم بدتر می شود و تزریق بوتاکس می تواند این دایره ها را کاهش بدهد ولی دایره ها به طور کامل از بین نمی روند. با کمک لیزر هم می توان کیفیت پوست زیر چشم را بهبود بخشید.

    مرحله چهارم : دایره های بسیار عمیق و به رنگ سیاه و آبی در زیر چشم ها

    در مرحله چهارم، وضعیت دایره ها خیلی جدی تر می شود و این دایره های سیاه در سطح پوست زیر چشم بسیار عمیق تر می شوند و بهبود این وضعیت بسیار سخت است و شاید متخصص تصمیم به جراحی بگیرد.

    >> هزینه تزریق بوتاکس در زیر چشم

    شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق بوتاکس در زیر چشم مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

    امیر علوی
    دوشنبه 28 آبان 1397 - 5:10
    بازدید : 347

    ورم بعد از تزریق ژل و راه های جلوگیری از آن

    >> از بین بردن ورم صورت بعد از تزریق ژل

    تزریق ژل، یک روش غیر تهاجمی برای رسیدن به چهره ای دلخواه است که خوشبختانه به ریکاوری بلند مدت هم نیازی ندارد. از ژل برای کاهش آثار پیری در صورت استفاده می شود و می تواند باعث افزایش حجم لبها، گونه ها و اطراف چشم ها هم بشود. بعضی از بیماران برای تزریق ژل اقدام نمی کنند چون در مورد تورم بعد از تزریق ژل خیلی نگران هستند. جالب است بدانید که لیدوکائینی که در بی حسی موضعی از آن استفاده می شود و یا جزو ترکیبات ژل ها است هم باعث تورم صورت بعد از تزریق ژل می شود؛   ورم بعد از تزریق ژل   بخاطر همین بهتر است 20 الی 30 دقیقه قبل از شروع تزریق ژل از لیدوکائین استفاده شود. البته راه های زیادی برای کاهش و از بین بردن تورم بعد از تزریق ژل وجود دارد.

    >> چرا بعد از تزریق ژل تورم بوجود می آید ؟

    تورم، اولین مرحله از بهبود وضعیت پوست بعد از تزریق ژل است و رگ های خونی شروع به لخته شدن می کنند تا مانع از این بشوند که بدن شما خون زیادی را از دست بدهد. وقتی در این مرحله قرار بگیرید، مقداری قرمزی و تورم در پوست شما به چشم می آید که متخصص با انجام معاینه می تواند میزان نرمال بودن/ نبودن تورم را تشخیص بدهد.   ورم بعد از تزریق ژل   برای کاهش تورم صورت می توانید :

    1. از کمپرس سرد استفاده کنید

    کمپرس سرد می تواند رگ های خونی را منقبض و جمع تر کند زیرا رگ های خونی کوچکتر در مسیر ورود سوزن به داخل بافت های پوست قرار ندارند و در نتیجه همین رگ های کوچک می توانند باعث افزایش تورم صورت بشوند. کمپرس سرد می تواند باعث بی حسی موضعی بخشی از صورت بشود که قصد تزریق ژل را دارید. دستورالعمل: - از کمپرس سرد به مدت 5 الی 15 دقیقه بر روی نقاطی که قصد دارید ژل تزریق کنید استفاده کنید - 10 دقیقه بعد از تزریق ژل هم دوباره از کمپرس سرد بر روی نقاطی که ژل تزریق کرده اید استفاده کنید

    1. از مصرف بعضی از داروها و غذاها خودداری کنید

    داروها و غذاهای رقیق کننده خون، مسئول تراوش ژل به درون رگ ها هستند و همین مسئله باعث تورم صورت می شود. رقیق کننده هایی که باید به مدت 1 الی 2 هفته قبل از تزریق ژل از مصرف آنها خودداری کنید، عبارتند از: - داروهای مسکن و آرام بخش: آسپرین، ایبوپروفن، ناپروکسن سدیم و ادویل (استامینوفن و تایلنول) - مکمل ها: ویتامین E، روغن ماهی و روغن بذر کتان - نوشیدنی ها: الکل، چای گیاهی ژاپنی و چای سبز - گیاهان و ادویه ها: سیر، جنسینگ، فلفل و شنبلیله

    1. به باشگاه نروید

    هیچ ورزشی را انجام دهید و فقط 24 الی 48 ساعت بعد از تزریق ژل می توانید پیاده روی کنید. ضربان قلبتان را زیر 100 نگه دارید. یوگا کار نکنید. مویرگ های آسیب دیده برای اینکه خودشان را ترمیم کنند به دو چیز احتیاج دارند؛ یکی اینکه به پلاکت احتیاج دارند و مورد بعدی هم این است که به جریان خون کمی نیاز دارند. ورزش، ضربان قلب و جریان خون را در رگ ها و مویرگ هایی که آسیب دیده اند هم بالا می برد.

    1. از آرنیکا مونتانا استفاده کنید

    صدها سال است که از کرم آرنیکا مونتانا برای درمان تورم صورت بعد از تزریق فیلرهای پوستی و ژل استفاده می شود. شما هم می توانید بر روی نقاطی که ژل تزریق کرده اید از کرم موضعی آرنیکا مونتانا استفاده کنید و هم می توانید قرص آرنیکا را مصرف کنید.

    1. از میوه هایی مثل آناناس استفاده کنید

    میوه آناناس حاوی آنزیم بروملین است که با کاهش سوخت و ساز می توانند التهاب را برطرف بکند. با برطرف شدن التهاب از میزان تورم پوست هم کاسته می شود و آسیب هایی که به مویرگ ها در حین تزریق سوزن حاوی ژل وارد شده است را هم می تواند بهبود ببخشد. آناناس از لخته شدن خون هم می تواند جلوگیری کند.

    1. از مصرف غذاهای حاوی سالیسیلات خودداری کنید

    آیا می دانستید که غذاهای حاوی سالیسیلات می توانند بر روی جریان خون تاثیر بگذارند و باعث تورم صورت بشوند؟ غذاهای حاوی سالیسیلات شامل:

    1. زیتون
    2. قارچ
    3. گوجه
    4. بلوبری
    5. شاه توت
    6. خرما
    7. میوه گواوا
    8. -کشمش
    9. زرد آلو
    10. طالبی
    11. ترب

    >> راه های جلوگیری از تورم صورت قبل از تزریق ژل

    قبل و بعد از تزریق ژل می توانید با انجام یک سری از کارها میزان تورم صورتتان را تا حد زیادی کاهش بدهید. اولین و مهم ترین قدم برای اینکه از نتایج تزریق ژل رضایت داشته باشید این است که متخصص خوبی را برای خودتان انتخاب کنید که سابقه چندین ساله در زمینه تزریق ژل داشته باشد؛ مهارت بالای متخصص می تواند نقش خوبی در کاهش تورم و سایر اثرات جانبی بعد از تزریق ژل داشته باشد. قبل از اینکه در صورتتان ژل تزریق کنید، با متخصص در مورد تمام داروها و مکمل هایی که مصرف می کنید صحبت کنید؛ چه داروهایی باشند که متخصصان دیگر برای شما تجویز کرده اند و چه داروهایی که بدون نسخه مصرف می کنید.

    >> راه های جلوگیری از تورم صورت بعد از تزریق ژل

    اگر بعد از تزریق ژل شاهد تورم بودید، مطمئن باشید که در طول 1 الی 2 هفته از بین می رود. شما میتوانید با عدم مصرف الکل و انجام ندادن فعالیت های سخت به مدت 48 ساعت بعد از تزریق ژل، پروسه بهبود تورم را سریع تر کنید. در معرض نور خورشید قرار نگیرید و اگر به بیرون از منزل می روید، حتما از کلاه و عینک آفتابی مناسبی استفاده کنید. از تماس دستتان با نقاطی که متخصص ژل تزریق کرده است خودداری کنید؛ تماس با صورت می تواند شامل لمس کردن، فشار دادن و ماساژ پوست هم بشود. استفاده از دو بالش نرم و مناسب برای قرار گرفتن سر در زاویه مناسب در هنگام خواب هم می تواند در کاهش تورم بسیار مفید باشد.

    >> آرایش صورت، راهی برای پنهان کردن تورم

    آرایش صورت نمی تواند از تورم جلوگیری کند ولی با یک کانسیلر خوب و یا بی بی کرم می توانید تورم صورتتان را به خوبی بپوشانید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید. 
     

      جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

    https://rozclinic.com
    امیر علوی
    دوشنبه 28 آبان 1397 - 5:09
    بازدید : 328

    عوارض تزریق ژل دائمی

    >> عوارض تزریق ژل های دائمی

    تقاضای بیماران برای تزریق ژل های دائمی روز به روز بیشتر می شود. بسیاری از بیماران تزریق ژل های دائمی را که ماندگاری بیشتری دارند، نسبت به بقیه ژل ها ترجیح می دهند و از این ژل ها برای برجسته سازی بخش های مختلف صورت و همچنین رفع چین و چروک و خطوط صورت خود استفاده می کنند. ژل های دائمی نیازی به تزریق منظم ندارند ولی عوارض و مشکلات بیشتری را نسبت به سایر ژل ها به دنبال دارند. متخصص ها باید برای بیماران عوارضی که تزریق ژل های دائمی به دنبال دارند را توضیح بدهند تا بیماران بتوانند به خوبی از عوارض آنها آگاه بشوند.   عوارض تزریق ژل های دائمی  

    >> ژل های دائم و تفاوت آنها با ژل های موقت

    همه ی ژل ها، مشکلات و عوارض خاصی را به دنبال دارند که به نوع ژل و نحوه تزریق هم بستگی دارد. یکی از مزیت هایی که تزریق ژل های غیر دائمی می تواند به دنبال داشته باشد این است که این ژل سریع تر توسط بدن جذب می شود و بعد از 6 ماه دیگر اثری از آنها در عمق پوست و بافت ها باقی نمی ماند ولی ژل های دائمی تا 2 الی 4 سال ماندگاری دارند و باعث بروز مشکلات زیادی می شوند که بیمار مجبور است در طی مدت زمان زیادی این مشکلات را تحمل کند. احتمال بروز عفونت به دلیل تزریق ژل های دائمی، بالای 19 درصد است و درصد عوارضی که بیماران گزارش کرده اند هم بالای 27 درصد است.     عوارض تزریق ژل های دائمی   بسیاری از بیماران تفاوت بین ژل های دائمی و موقت را نمی دانند؛ ژل های موقت از موادی ساخته شده اند که بدن قادر به تجزیه و جذب دوباره آنها است که بسیاری از این مواد شبیه به مولکول های طببیعی خود بدن انسان هستند. ژل های دائم از موادی تشکیل می شوند که بدن نمی تواند به ساگی آنها را دوباره جذب کند و بنابراین مجبور است مثل یک ماده بیگانه با آنها برخورد کند. با این وجود، تقاضای مردم برای تزریق ژل های دائم همچنان بالاست و شرکت های زیادی، همچنان ترکیباتی از ژل ها را تولید می کنند که بدن بتواند آنها را دیرتر جذب کند. هر چه جذب ژل بیشتر طول بکشد، ژل هم دائمی تر محسوب می شود و در نتیجه، احتمال بروز مشکلاتی مثل عفونت و غیره هم بیشتر می شود.

    >> مشکلات مربوط به تزریق ژل های دائم

    مشکلات نرمال و قابل پیش بینی تزریق همه ی ژل ها (هم دائمی و هم موقت) شامل درد بعد از تزریق، قرمزی پوست، تورم، خون مردگی و کبودی، ایجاد توده های خفیف و مشکلات موقت در بینایی فرد می شود. مشکلات آنی که بعد از تزریق ژل بلافاصله مشخص می شوند، شامل تزریق ژل در نقاط نامناسب و ایجاد توده، عفونت و غیره است. مشکلات جدی تری که مربوط به تزریق  ژل های دائمی می شوند، زمانی اتفاق می افتند که بدن نمی تواند این مواد را جذب کند. مشکلاتی که ژل های دائمی به دنبال دارند شامل:

    1- عفونت حاد

    عفونت های حاد بخاطر ارگانیسم غیر معمولی و میکو باکتریوم (باکتری قارچی) بوجود می آیند. ویروس تبخال هم دوباره ممکن است فعالیت خود را شروع کند. عفونت باید با تتراسایکلین درمان بشود که باز هم بستگی به میزان عفونت دارد. عفونت ها چه حاد باشند چه خفیف، برای بیمارانی که ژل های دائمی تزریق کرده اند ریسک بزرگی به شمار می آیند.

    2- آمبولیسم (انسداد) سرخرگ

    انسداد سرخرگ می تواند باعث بافت مردگی بشود؛ مخصوصا در رگ های اطراف بینی، پیشانی و لبها. آمبولیسم سرخرگ باعث رنگ پریدگی پوست و درد هم می شود.

    3- اختلال در جریان خون سیاهرگ

    اختلال در جریان خون موجود در سیاهرگ با تزریق دوز بالایی از ژل های دائمی بوجود می آید و می تواند باعث درد، تورم و رنگ پریدگی پوست بشود. عدم تجربه و مهارت کافی متخصص باعث بروز چنین مشکلی می شود.

    4- اختلال در عملکرد رگ ها

    این اختلال بیشتر در اثر تزریق ژل های دائمی در برآمدگی پیشانی بین دو ابرو بوجود می آید. اگر از سوزن کوچکی برای تزریق ژل استفاده بشود و یا اینکه ژل با تکنیک خاصی تزریق بشود، می توان ار بروز این عارضه جلوگیری کرد. برای درمان این عارضه می توان از کمپرس گرم و ماساژ بخش مورد نظر استفاده کرد.

    5- گرانولوم

    همه ی ژل ها چه دائمی چه موقت باعث ایجاد گرانولوم و ورم های چرکی می شوند. گرانولوم هایی که بخاطر تزریق ژل های دائمی ایجاد می شوند تا چندین سال در زیر پوست بیمار باقی می مانند.

    6- بایوفیلم

    بایوفلیم، یک عفونت پنهان است که عامل ایجاد آن باکتری است و معمولا در هنگام تزریق ژل وارد بدن می شود و جزو مشکلاتی است که بیماران با آن درگیر هستند. بایوفیلم ها باعث تشکیل میکروارگانیسم می شوند.

    >> نحوه حذف و خارج کردن ژل های دائمی

    وقتی این عارضه ها در اثر تزریق ژل دائمی بوجود می آیند، شاید نیاز به جراحی برای حذف و بیرون آوردن ژل های دائمی باشد. البته خارج کردن تمام ترکیبات ژل های دائمی امکان پذیر نیست ولی خارج کزدن حجم زیادی از این ژل ها می تواند به کاهش عوارض کمک کند. ژل های دائمی برعکس ژل های موقت، در محفظه کپسول مانندی قرار ندارند و می توانند باعث آسیب به ساختار و بافت های بدن بشوند و عفونت ها هم باعث ایجاد اسکارهای دائمی در سطح پوست بیمار می شوند. خارج کردن ترکیبات ژل های دائمی از بعضی از بخش های صورت، سخت تر از سایر بخش هاست و به مهارت زیادی احتیاج دارد تا کوچکترین آسیبی به رگ ها وارد نشود و معمولا از قبل از بخش مورد نظر عکس می گیرند و با اسکن آن، محل قرار گیری دقیق ژل در بین بافت ها مشخص می شود.

    نکته آخر

    استفاده از ژل های دائمی باعث بروز مشکلات زیادی می شود که به سادگی برطرف نمی شوند. هزینه خارج کردن این فیلرها و ژل ها از بافت ها بسیار بالاست و بیشتر بیماران قادر به پرداخت چنین هرینه هایی نیستند. البته مشکلاتی که بعد از تزریق ژل های دائمی برای بیماران بوجود می آید، بیشتر از مواردی است که در این مقاله به آنها اشاره شده است؛ پس حتما تمام این جوانب را بسنجید و بعد تصمیم بگیرید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.   

      جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

    https://rozclinic.com
     
    امیر علوی
    دوشنبه 28 آبان 1397 - 5:09
    بازدید : 343

    عوارض تزریق ژل در صورت چیست ؟

    >> عوارض تزریق ژل در صورت

    در سال های اخیر، استفاده از انواع فیلرهای پوستی و ژل ها برای جوانسازی پوست و اجزای مختلف صورت طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. متخصص باید در حین تزریق ژل دقت لازم را داشته باشد تا از مشکلاتی که ممکن است بعد تزریق بوجود بیاید بتوان به آسانی جلوگیری کرد.   عوارض تزریق ژل در صورت   البته عوارض و مشکلات جدی در مورد بسیار نادری اتفاق می افتند ولی همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

    >> اقدامات لازم قبل از تزریق ژل به منظور جلوگیری از عوارض و مشکلات

    با شناخت آناتومی صورت بیمار و خصوصیات منحصر به فرد هر یک از انواع مختلف ژل ها می توان از بروز عوارض بعد از تزریق ژل جلوگیری کرد.

    1- آناتومی صورت بیمار

    میزان ضخامت پوست در بخش های مختلف صورت متفاوت است و تعیین کننده عمق تزریق ژل با سوزن است.   عوارض تزریق ژل در صورت   علاوه بر آن، بخش هایی مثل برآمدگی پیشانی بین دو ابرو دارای جریان خون کمتری نسبت به سایر بخش های صورت است و احتمال برخورد سوزن ژل با رگ های این بخش بسیار زیاد است و در نتیجه احتمال آسیب به رگ ها و مویرگ ها در این قسمت، بیشتر از سایر بخش های صورت است.

    2- انتخاب نوع ژل

    عمق مناسب قرار گیری سوزن ژل در بافت های زیرین پوست بستگی به نوع ژلی دارد که برای تزریق انتخاب می شود و بر ناتیج نهایی تزریق ژل هم تاثیر زیادی می گذارد. علاوه بر عمق، ژل های اسید هیالورونیک (رستیلن، ژوویدرم و پرلین) را باید به غشای میان پوستی تزریق کرد و ژل های کلسیم هیدروکسی آپاتیت (رادیسه) را باید در زیر پوست تزریق کرد و اسید پلی ال- لاکتیک (اسکالپترا) در چربی زیر غشای میان پوستی تزریق می شود. تزریق ژل به صورت خیلی سطحی می تواند باعث ایجاد برآمدگی و توده بشود

    3- توقعات بیمار

    قبل از تزریق ژل، متخصص باید از اهداف و توقعات بیمار در مورد فرآیند تزریق ژل و هم در مورد نتایجی که در آینده مشخص می شود به خوبی آگاه باشد. متخصص می تواند از بیمار عکس قبل و بعد تزریق ژل بگیرد تا بیمار بهتر متوجه تغییرات صورت خود بشود.

    4- آگاهی بیمار

    بیمار باید از عوارض احتمالی تزریق ژل (که مهم ترین آنها تورم، کبودی و التهاب است) و همچنین از جزئیات مراقبت های بعد از تزریق ژل هم مطلع باشد.

    5- کارهای لازم برای قبل از تزریق

    بیمار باید از مصرف انواع داروها و قرص هایی که بر نتایج تزریق ژل تاثیر منفی می گذارند دوری کند.

    >> عوارض تزریق ژل در هفته های اول و دوم

    >>> عوارض خفیف :

    با تکنیک درست تزریق ژل و انتخاب ژل مناسب می توان از بوجود آمدن عوارض خفیفی که ممکن است بعد از تزریق ژل بوجود بیاید به راحتی جلوگیری کرد ولی تورم و کبودی دو عارضه ای هستند که به تکنیک تزریق و نوع ژل بستگی ندارند؛ بخاطر همین متخصص باید در مورد این مشکلات و تاثیر آنها بر زمان بندی جلسات تزریق ژل برای بیمار توضیح بدهد.

    1- تورم و کبودی

    با دقت متخصص در هنگام تزریق ژل در بافت ها و عدم آسیب مویرگ ها می توان میزان تورم و کبودی را کاهش داد. بعد از تزریق هم بیمار باید تا 15 دقیقه از کیسه یخ استفاده کند. اگر خون مردگی بوجود بیاید، می توان با لیزر آن را برطرف کرد. بعضی از متخصص ها هم ژل 20 درصد آرنیکا مونتانا را برای درمان تورم و کبودی به بیمار پیشنهاد می دهند. تورم بخاطر اثرات التهابی تزریق ژل و افزایش حجم ژل در بخش مورد نظر بوجود می آید. علاوه بر آن، بعضی از ژل ها می توانند ریسک ایجاد تورم را هم افزایش بدهند؛ برای مثال، بسیاری از متخصص ها در بعضی از بخش های صورت هرگز از ژل ژوویدرم استفاده نمی کنند زیرا این ژل آب را زیادی را به خود جذب می کند و باعث جذب بیش از حد آب و در نتیجه، تورم بیش از حد پوست بیمار می شود.

    2- احساس ناراحتی

    احساس ناراحتی در حین تزریق و التهابات بعد از آن می تواند باعث اضطراب بیمار بشود؛ مخصوصا اگر دفعه اولی باشد که بیمار برای صورتش از ژل استفاده می کند. ما برای همه بیماران 15 دقیقه قبل از تزریق ژل از کرم لیودوکائین- پریلوکائین 5 درصد یا لیدوکائین 2 درصد استفاده می کنیم. بعضی از متخصص ها هم 30 ثانیه قبل از تزریق ژل از کیسه یخ در بخش های مورد نظر استفاده می کنند. اگر بیماران بعد از تزریق ژل احساس درد خفیف، التهاب یا سردرد داشتند، می توانند از استامینوفن در همان روز استفاده کند.

    >>> عوارض مهم :

    بدتر شدن ظاهر بیمار بعد از تزریق ژل می تواند نشان دهنده عارضه مهمی باشد که متخصص حتما باید وضعیت بیمار را با دقت بررسی کند.

    1- ایجاد توده و برآمدگی در زیر پوست

    بعد از تزریق، بیمار می تواند توده های ژل را در زیر پوستش احساس کند ولی اگر توده های ژل دردناک و قرمز باشند، می تواند نشانه عفونت باشد و با مصرف آنتی بیوتیک در طی 48 ساعت برطرف می شوند.

    2- آسیب به مویرگ ها

    عارضه آسیب به مویرگ ها در بین بیماران کمتر به چشم می خورد و درد شدید و تغییر رنگ پوست نشانه های آن است. برای باز کردن عروق از کمپرس گرم و نیتروگلیسیرین 2 درصد می توان استفاده کرد. نباید از یخ برای برطرف کردن این عارضه استفاده بشود.

    >> عوارض تزریق ژل از ابتدای هفته سوم بعد از تزریق ژل

    >>> عوارض خفیف :

    توده های قابل لمس، رنگ پریدگی پوست و واکنش های شدید آلرژیک جزو عوارض خفیف تزریق ژل از ابتدای هفته سوم محسوب می شود.

    >>> عوارض مهم :

    1- جابجایی ژل

    معمولا جابجایی بعد از تزریق ژل های کلسیم هیدروکسی آپاتیت به وجود می آید و باعث احساس ناراحتی در بیمار می شود.

    2- گرانولوم های واقعی

    گرانولوم به توده های سفت و برجسته ای گفته می شود که در اثر عفونت بوجود می آیند. گرانولوم جزو عوارض نادری است که در کمتر از 1 درصد از بیماران بوجود می آید. گرانولوم حتی 6 الی 15 ماه بعد از تزریق هم ممکن است بوجود بیاید. راه های زیادی برای درمان گرانولوم وجود دارد؛ مثلا می توان از استروئید برای درمان گرانولوم استفاده کرد. از کپسول مینوسیکلین هم می توان برای کاهش سایز گرانولوم ها استفاده کرد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.
     

      جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

    https://rozclinic.com
    امیر علوی
    دوشنبه 28 آبان 1397 - 5:08
    بازدید : 399

    تزریق ژل در پیشانی و مراقبت های بعد از آن

    >> تزریق ژل در پیشانی

    خطوط پیشانی، جزو اولین چین و چروک هایی است که فرد متوجه آن می شود. چین و چروک های پیشانی و اطراف چشم ها باعث می شود تا چهره فرد خسته یا عصبانی به نظر برسد. رسیدن به پوستی صاف هدف تمام افرادی است که درگیر خطوط سطحی و یا عمیق در سطح پیشانی خود هستند.   تزریق ژل در پیشانی

     

    >> بهبود خطوط افقی پیشانی و خطوط اخم با تزریق ژل در پیشانی

    خطوط افقی پیشانی بخاطر انقباض ماهیچه های پیشانی در هنگامی که ابروهایمان را بالا می بریم بوجود می آیند. بعضی از افراد برحسب شرایطی که در آن قرار می گیرند، ابروهایشان را به طور طبیعی کمی بالاتر می برند و دسته ای دیگر از افراد (بالای 40 درصد) هم همیشه ابروهای خود را بالاتر می برند تا با چشم هایشان بهتر بتوانند ببینند. برای رفع خطوط افقی پیشانی می توان ژل تزریق کرد. چهره اکثر زنها بعد از تزریق ژل در پیشانی خود بهتر به نظر می رسد ولی چهره مردها (مخصوصا مردهای مسن) با پیشانی کاملا صاف ممکن است تا حدودی غیر عادی به نظر برسد؛   تزریق ژل در پیشانی   بخاطر همین هدف اکثر مردها از تزریق ژل در پیشانی این است که از عمیق تر شدن این خطوط جلوگیری کنند؛ نه اینکه تمام خطوط پیشانیشان یکدفعه ناپدید بشود. تزریق ژل در پیشانی می تواند خطوط اخمی که در برآمدگی پیشانی بین دو ابرو وجود می آید را هم بهبود ببخشد. خطوط اخم در اثر متمرکز شدن فرد بر روی یک چیز، اخم یا نگاه با چشم نیمه باز بوجود می آیند. در طول زمان، 1 الی 2 خط در بین ابروهای ما بوجود می آیند. بهبود خطوط اخم، جزو اولین تغییراتی محسوب می شوند که بعد از تزریق ژل در پیشانی می توانید شاهد آن باشید. استفاده از ژل های رستیلن یا ژوویدرم برای پیشانی می تواند باعث لیفت پیشانی و بخش های اطراف آن هم بشود.

    >> برای بر طرف کردن چین و چروک و خطوط پیشانی از چه نوع ژلی باید استفاده کنیم ؟

    ژل های اسید هیالورونیک مثل ژوویدرم، رستیلن و بلوترو برای رفع چین و چروک و خطوط پیشانی عملکرد بهتری نسبت به سایر ژل ها دارند. اگر تا به حال در پیشانی خودتان ژل تزریق نکرده اید، با تزریق ژل ژوویدرم شروع کنید و بعد از 6 الی 9 ماه نوع دیگری از ژل را امتحان کنید و ببینید که از کدام نوع ژل بیشتر خوشتان می آید؛ البته بهتر است انتخاب نوع ژل را به متخصص بسپارید زیرا او تجربه کافی در انتخاب بهترین و مناسب ترین ژل برای درمان خطوط پیشانی شما را دارد.

    >> نحوه تزریق ژل های اسید هیالورونیک در پیشانی

    ژل های اسید هیالورونیک را می توان به پوست و بافت های پیشانی تزریق کرد. ژل های اسید هیالورونیک با سوزنی کوچک در پیشانی تزریق می شوند تا دوز مناسبی از ژل تزریق بشود. بعد از تزریق، ژل در سطح بافت ها پخش می شود و متخصص هم با ماساژ ملایم به پخش متوازن ژل کمک می کند. بعد از تزریق ژل در پیشانی باید چند روز صبر کنید تا ترکیبات ژل بتواند در زیر بافت های صورت مستقر بشود و با بافت ها ترکیب بشود. تزریق ژل در پیشانی، آثار ماندگارتری نسبت به تزریق آن در اطراف دهان و لبها دارد و بیماران می توانند بعد از گذشت یک سال دوباره برای تزریق مجدد اقدام کنند. در مقایسه با سایر بخش های صورت، متخصص از حجم کمتری از ژل برای تزریق در پیشانی استفاده می کند.

    >> آیا تزریق ژل اسید هیالورونیک در پیشانی به بی حسی موضعی نیاز دارد؟

    30 الی 40 دقیقه قبل از تزریق ژل اسید هیالورونیک در پیشانی از بی حسی موضعی استفاده می شود و علاوه بر آن ژل های اسید هیالورونیک هم در ترکیبات خود دارای ماده بی حسی هستند. اگر نسبت به مواد بی حس کننده حساسیت دارید، حتما از قبل به متخصص اطلاع بدهید.

    >> چه کسانی می توانند برای تزریق ژل در پیشانی اقدام کنند؟

    همه ی زنها و مردهایی که احساس می کنند خطوط افقی پیشانیشان، ظاهر بدی به صورتشان داده است می توانند برای تزریق اقدام کنند. اکثر کسانی که برای تزریق ژل در پیشانی به کلینیک مراجعه می کنند، بالای 40 سال دارند و تعداد افراد جوانی که قصد تزریق ژل در پیشانی دارند، بسیار کم است. محدودیت های تزریق ژل های اسید هیالورونیک:

    1. حساسیت به هر یک از ترکیبات اسید هیالورونیک
    2. بیماری خود ایمنی
    3. افراد مستعد به کلوئید
    4. عفونت باکتریایی پوست
    5. ویروس تبخال
    6. بارداری و شیردهی به نوزاد
    7. نوجوان های زیر 18 سال
    8. کسانی که از سایر فیلرهای پوستی برای پیشانی خود استفاده کرده اند

    >> نتایج تزریق ژل در پیشانی

    بعد از تزریق ژل :

    1. سطح چین و چروک ها صاف می شود
    2. بخاطر آبرسانی، پوست پیشانی سفت تر می شود
    3. افزایش حجم پیشانی نسبت به قبل
    4. تولید کلاژن در پوست و جوان تر شدن صورت

    نتایج نهایی تزریق ژل در پیشانی بعد از 3 الی 4 هفته مشخص می شود و متخصص و بیمار با هم در مورد جلسه بعدی تزریق ژل تصمیم می گیرند؛ مخصوصا در بیمارانی که چین و چروک و خطوط پیشانی شان عمیق تر است. بهتر است که چین و چروک های پیشانی به تدریج برطرف بشود و هر دفعه از ژل بیشتری در ناحیه پیشانی استفاده بشود؛ فاصله بین هر جلسه تزریق هم می تواند بین 3 الی 4 هفته باشد. بیمارانی که جوان تر هستند و زیر 40 سال سن دارند، معمولا با یک جلسه تزریق ژل در پیشانی خود به نتایج رضایت بخشی می رسند ولی بیماران مسن تری که بین 55 الی 60 سال سن دارند، به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارند.

    >> مراقبت های بعد از تزریق ژل در پیشانی

    1. از ژل هایی مثل آلوئه ورا و آرنیکا برای ماساژ پیشانی و اطراف آن استفاده کنید و روزی 2 بار پوستتان را ماساژ بدهید
    2. از داروهایی که متخصص برای رفع قرمزی، حساسیت و کبودی پوستتان تجویز کرده است، به طور مرتب استفاده کنید
    3. از ضد آفتاب با کیفیت و با اس پی اف 50 برای پوستتان استفاده کنید
    4. با مشورت با متخصص می توانید از مکمل های ویتامین C استفاده کنید
    5. سیگار را هم کنار بگذارید
    شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل در پیشانی مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.       
     

      جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

    https://rozclinic.com
    امیر علوی
    دوشنبه 28 آبان 1397 - 5:08
    بازدید : 312

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 290
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه